چهارشنبه 16 مرداد 1387

قاليباف عدم حضور خود در انتخابات رياست‌‏جمهوری را تکذيب کرد، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
دبير اجرايی ائتلاف فراگير اصولگرايان خبر عدم حضور محمد باقر قاليباف در انتخابات رياست‌‏جمهوری را بنا بر توصيه مقام معظم رهبری تکذيب کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

علی دورانی که پيش از اين قاليباف را يکی از گزينه‌‏های اصلی ائتلاف فراگير اصولگرايان برای انتخابات رياست‌‏جمهوری ذکر کرده بود در گفت وگو با خبرنگار "ايلنا" گفت: اگر چه هيچ‌‏ کدام از کانديداهای احتمالی اصولگرايان در تاييد يا رد کانديداتوری‌‏شان نظر خود را اعلام نکرده‌‏اند، اما اين موضوع را که آقای قاليباف خدمت مقام معظم رهبری رسيده‌‏اند و ايشان از آقای قاليباف خواسته‌‏اند که در انتخابات شرکت نکنند را بنا بر اطلاعی که دارم و از قول خود آقای قاليباف تکذيب می‌‏کنم.
وی افزود:‌‏ بعد از انتشار خبر عدم حضور قاليباف، بنده وی را ديدم و از ايشان پرسيدم که شما خدمت مقام معظم رهبری بوديد و ايشان چنين حرفی را زدند؟ آقای قاليباف گفتند خير. در سه ماه گذشته بنده خدمت مقام معظم رهبری از اين بحث‌‏ها نداشتيم و تاکيد کرد، چنين ديداری با اين موضوع خاص اتفاق نيفتاده است.
دبير ائتلاف فراگير اصولگرايان انتشار اين گونه اخبار را فضا سازی حاميان رئيس‌‏جمهور دانست و گفت‌: حاميان دولت به جای اينکه اين اخبار را منتشر کنند به فکر حل مشکلات مردم و کارآمدی دولت باشند تا زمينه‌‏ها برای رای آوری مجدد آقای احمدی‌‏نژاد فراهم شود نه آنکه به دنبال فضاسازی عليه رقبای بالقوه ايشان باشند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قاليباف عدم حضور خود در انتخابات رياست‌‏جمهوری را تکذيب کرد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016