دوشنبه 4 شهریور 1387

احمدی نژاد: اميدوارم سخنان رهبری پايان بخش هياهوهای عليه دولت باشد، ايلنا


تهران- خبرگزاری کار ايران
رئيس‌جمهور با قدردانی از عنايت ويژه مقام معظم رهبری به دولت گفت: تاييد جهت‌گيری‌ها و تلاش خستگی‌ناپذير دولت از سوی مقام معظم رهبری، مدالی درخشان بر سينه‌مان است و اعضای هيات دولت آن را با هيچ امتياز دنيايی، عوض نخواهد کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش "ايلنا" ، محمود احمدی‌نژاد در آغاز جلسه استانی هيات دولت در استان مرکزی با اشاره به ديدار اعضای هيات دولت با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: رهبر گرانقدر انقلاب، مثل هميشه و بلکه رساتر، روشن‌تر و قوی‌تر از گذشته فرزندان خود و خادمان ملت را مورد عنايت ويژه قراردادند، لذا از جانب همه اعضای هيات وزيران به ايشان اطمينان می‌دهم که فرزندان انقلابی شما در دولت، قدر فرصت خدمتگزاری را به خوبی می‌شناسند و برای آنان، روز اول شروع به خدمت با روز آخر هيچ تفاوتی نمی‌کند.
رئيس‌جمهور تصريح کرد: دولت تا لحظه‌ای که مسووليت خدمتگزاری را بر دوش دارد با همت و تلاش روزافزون، در خدمت انقلاب و مردم است.
وی خاطر نشان کرد: اميدوارم کلام ايشان در تاييد اقدامات دولت، خاتمه‌ای بر تمام هياهوهايی باشد که گاه و بيگاه با تخريب سازمان‌يافته داخلی و خارجی، عليه دولت نهم صورت می‌گيرد.
احمدی‌نژاد با تاکيد بر اينکه جوسازی‌ها، کوچکترين تاثيری در اراده دولت ندارد، گفت: به رهبری عزيز انقلاب اطمينان می‌دهم که اعضای دولت، محکم به خط ولايت دلبسته‌اند و تا زمانی که در اين مسير حرکت می‌کنند، بداخلاقی‌ها و تخريب‌ها، هيچ تأثيری در کارکرد دولت ندارد.
رئيس‌جمهور اضافه کرد: اميد است که خداوند متعال عنايت کند تا آرمان‌های انقلاب امام راحل و رهبری عزيز انقلاب را که همه هستی ماست، با تمام قدرت پيگيری کرده و شاهد اجرای عدالت و پيشرفت و شادکامی ملت باشيم.
وی خاطر نشان کرد: اعضای دولت همزمان که برای مسکن، آب، روستا، کارخانه، يا جوان جويای کار دل می‌سوزاند در همان لحظه در تب و تاب پيشبرد آرمان‌های انقلاب نيز است.
احمدی‌نژاد در ادامه با اشاره به استقبال بی‌سابقه مردم اراک از اعضای هيات دولت تصريح کرد: ديروز عصر در خيابان‌های اراک شاهد حماسه در حماسه بوديم و مردم اراک به نمايندگی از ملت ايران به صحنه آمده و خيابان‌ها مالامال از انسان‌های پرشور و آرمانی بود.
رئيس‌جمهور افزود: مردم به استقبال خادمان خود آمده‌اند تا اقتدار و عظمت ملت را به رخ جهانيان بکشانند و يکبار ديگر گرد ياس و پشيمانی را بر چهره دشمنان ملت بپاشند.
وی اضافه کرد: حضور با شکوه مردم در استقبال از کوچکترين خادمان خود و سردادن شعارهای آرمانی، اسناد ماندگاری را در اين خطه برجای گذاشت.
رئيس‌جمهور تصريح کرد: مردم با نگاهی ژرف و درکی عميق صحنه‌هايی را خلق کردند که بسياری از مدعيان سياستمداری از درک آن عاجزند. اين امر نشان داد که مردم عمق مسائل داخلی و خارجی را به درستی دريافته و همواره در صحنه حضور دارند.
وی استان مرکزی را خطه‌ای پربرکت و ارزشمند از سرزمين بزرگ ايران دانست و گفت: اين خطه مامن شمار فراوانی از نوادگان پيامبر اسلام است که مانند ستارگان نورافشانی می‌کنند.
رئيس‌جمهور اضافه کرد: بزرگترين شخصيت‌های تاريخی ايران در اين ديار طلوع کردند و مردم اين استان، مردمی با صفا، صميمی، مؤمن و عميقاً وفادار به ارزش‌های الهی هستند که در طول دوران‌‏های مختلف همواره پای ارزش‌های انقلاب فداکاری کردند.
احمدی‌نژاد خاطر نشان کرد: ملت خود را تا ابد مديون مردم اين ديار می‌‏داند که پرورنده امام راحل بودند.
احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود با گراميداشت ياد شهدای دولت گفت: با ياد و آرمان‌های شهيد رجايی و باهنر و ديگر شهدای دولت تجديد ميثاق می‌کنيم و با سرعت هر چه تمام‌تر، ايران را خواهيم ساخت. همچنين منادی ارزش‌های الهی در همه جهان و برای همه بشريت خواهيم بود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدی نژاد: اميدوارم سخنان رهبری پايان بخش هياهوهای عليه دولت باشد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016