شنبه 2 شهریور 1387

وزير علوم: اصل مدرک کردان هنوز به وزارت علوم ارسال نشده است، ايسنا

*محدوديتی برای فعاليت انتخاباتی تشکل‌های دانشجويی وجود ندارد

وزير علوم، تحقيقات و فناوری صبح امروز(شنبه) در حاشيه‌ی تجديد بيعت اعضای دولت با آرمان‌های رهبر کبير انقلاب اسلامی به مناسبت هفته‌ی دولت، در پاسخ به سوالی مبنی بر اينکه بحث پيگيری مدرک آقای کردان به کجا رسيد و آيا مدرک کردان به دست وزارت علوم رسيده يا نه؟ گفت: تا اين لحظه اصل مدرک به وزارت علوم داده نشده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

محمدمهدی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، ادامه داد: ما منتظر اين هستيم که اصل مدرک ارايه بشود و در اين ارتباط درخواست رسمی داده‌ايم که اصل مدرک ارايه شود.

وی در پاسخ به اين سوال که با توجه به اينکه ما در آستانه‌ی برگزاری انتخابات رياست جمهوری دهم هستيم، تشکل‌های دانشجويی چگونه می‌توانند در اين عرصه حضور داشته باشند؟ گفت: تشکل‌های دانشجويی می‌توانند مناظره‌های خوبی را با حضور فعالان جناح‌های مختلف در کشور برگزار کنند و از تحليل‌گران نيز درخواست کنند که تحليل ارايه دهند و مسائل را تحليل کنند و در واقع محدوديتی در اين ارتباط وجود ندارد و به ابتکار خودشان می‌توانند در اين عرصه نوآوری کنند.

وزير علوم، تحقيقات و فناوری، گفت: البته اين فرق می‌کند که تشکلی مستقيما بيايد و از فردی خاص حمايت کند.

زاهدی همچنين در پاسخ به اين سوال که گفته می‌شود تعدادی از دانشجويان حادثه‌ی زنجان که به مسئله‌ی رخ داده اعتراض داشته‌اند و يا کار فيلم‌برداری را انجام داده‌اند احضار شده‌اند، آيا شما از اين مساله آگاه هستيد؟ گفت: اين مسائل را از دادستان زنجان بپرسيد و ما نيز خبرهای آن را شنيده‌ايم و شما دلايل آن را از دادستان زنجان جويا شويد و مطمئنا دادستان زنجان ادله‌ای برای اين مساله دارد.

وزير علوم، تحقيقات و فناوری، همچنين در مورد وضعيت معاونت دانشجويی دانشگاه زنجان، گفت: دانشگاه زنجان حکم داده که ايشان از عضو هيات علمی دانشگاه خارج شده‌ و حکم اخراج ايشان را صادر کرده‌اند ولی وی طبق قانون حق دارد که اعتراض کند و اگر اعتراض کرد به اين اعتراض وی رسيدگی می‌شود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزير علوم: اصل مدرک کردان هنوز به وزارت علوم ارسال نشده است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016