دوشنبه 11 شهریور 1387

نشريه "گزارش جمهور" منتشر کرد؛ حاشيه های سفر احمدی نژاد به ايتاليا، فردا

در بين صحبتهای ايشان، برخی مسئولان کشورها به نشانه تأييد سر خود را تکان می دادند.آنها برای تهیة عکس از ايشان به مقابل صحن می آمدند و از ايشان عکس و فيلم تهيه می کردند. آقای احمدی نژاد نيز با تکان دادن دست، به اين علاقه مندی آنها پاسخ می داد.
مرکز پژوهش ها و اسناد رياست جمهوری در جديد ترين انتشارات خود به انعکاس «حاشيه نگاری حضور رئيس جمهور اسلامی ايران در اجلاس فائو» که چندی پيش در ايتاليا برگزار شد پرداخت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش «فردا»، نشريه «گزارش جمهور» در شماره ۴۳ خود با اشاره به «حاوی مطالب جديد و کاربردی بودن» سخنرانی دکتر احمدی نژاد، سخنرانی ايشان در اجلاس فائو که در خرداد ماه امسال صورت گرفت را در ميان ديگر سران، «بی نظير» دانسته است.

بنابراين گزارش، گزارش جمهور می نويسد: «به جرأت می توان گفت که تنها کشور دارای راهکارهای کاربردی و حرفهای نو، جمهوری اسلامی ايران بود. حضار نيز با دقت فراوان به سخنان رئيس جمهوری اسلامی ايران گوش می دادند و در بين صحبتهای ايشان، برخی مسئولان کشورها به نشانه تأييد سر خود را تکان می دادند. حضار تا پايان سخنرانی، رئيس جمهوری اسلامی ايران را همراهی نمودند و پس از سخنان ايشان، برای سخنرانی بعدی جمعيت سالن به نصف تقليل پيدا کرد.»

ضميمه فصلنامه نامه دولت اسلامی در ادامه می افزايد:« با ورود رئيس جمهوری اسلامی ايران به صحن اصلی برگزاری اجلاس فائو، توجه خبرنگاران جلب گرديد؛ به نحوی که آنها برای تهیة عکس از ايشان به مقابل صحن می آمدند و از ايشان عکس و فيلم تهيه می کردند. آقای احمدی نژاد نيز با تکان دادن دست، به اين علاقه مندی آنها پاسخ می داد. او تنها رئيس جمهوری بود که توجه خبرنگاران را اينگونه به خود جلب نموده بود.»

به گزارش «فردا»، «گزارش جمهور» در پاسخ به منتقدين سفر احمدی نژاد به ايتاليا می نويسد:«به رغم ادعای برخی منتقدين داخلی دولت، سفر دکتر احمدی نژاد به رم برای حضور در اجلاس اضطراری سران کشورهای عضو سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد (فائو) بنا به دعوت رسمی مديرکل فائو صورت گرفته است؛ هم چنانکه هيچگاه دولتهای ميزبان مراکز زير مجموعه سازمان ملل دخالتی در موضوع دعوت از اعضا برای شرکت در گردهماييها و ... نداشته و ندارند. دولت ايتاليا هم به عنوان کشور ميزبان اين اجلاس، از سران هيچ کشوری برای حضور در اجلاس فائو دعوتی به عمل نياورده و تشريفات مترتب بر دعوت را نيز همچون استقبال رسمی انجام نداده است.»

اين نشريه ضمن بر شمردن ۳ ديدار رئيس جمهور در حاشيه اين اجلاس و کنفرانس مطبوعاتی، سفر به ايتاليا را «يکی از پربارترين سفرهای خارجی» رئيس جمهور قلمداد می کند.

«گزارش جمهور» در پايان می نويسد:«وزارت کشور ايتاليا مسئول تأمين امنيت رئيس جمهوری اسلامی ايران بود، اگر چه تيم حفاظتی رئيس جمهور نيز همه چيز را تحت نظارت داشت. گفته می شد کاروان حامل رئيس جمهوری اسلامی ايران يکی از بزرگترين کاروانهای رؤسای جمهور در تاريخ تشريفات ايتاليا بود. اين کاروان توسط نيروهای امنيتی و پليس در روی زمين و نيز چند هلی کوپتر از بالا اسکورت و همراهی می شد»

گفتنی است نشريه «گزارش جمهور» پيشتر با موضوعات «ديالکتيک سقراطی رئيس جمهور درپيروزی نهضت ملی هسته ای ايران»، «دستاوردهای حضور رئيس جمهور در اجلاس شورای همکاری خليج فارس» و «بازآفرينی منشور علوی در دولت اسلامی؛ بررسی آرا و شيوه های اجرايی رئيس جمهوری اسلامی ايران» منتشر شده بود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نشريه "گزارش جمهور" منتشر کرد؛ حاشيه های سفر احمدی نژاد به ايتاليا، فردا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016