سه شنبه 12 شهریور 1387

فرمانده کل ارتش: برگزاری رزمايش بزرگ مدافعان ولايت در ماه رمضان، مهر

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ايران از برگزاری رزمايش بزرگ مدافعان ولايت در ماه مبارک رمضان خبرداد.
به گزارش خبرنگار مهر، امير سرلشکر عطاء الله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ايران در مراسم توديع و معارفه فرمانده نيروی هوايی ارتش، اظهارداشت: نيروهای مسلح جمهوری اسلامی ايران همزمان با هفته دفاع مقدس، امکانات و تجهيزات دفاعی و توانمندی های نظامی خود را در معرض ديد عموم قرار می دهند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی انتصابات جديد در نيروی هوايی ارتش جمهوری اسلامی ايران را از نظر پدافندی و پروازی برای کشور بسيار مهم ارزيابی کرد و افزود: طی ۲ سال اخير شاهد جهش خوبی درعرصه پدافند هوايی و پروازی در اين نيرو بوده ايم.

اميرسرلشکر صالحی تصريح کرد : نيروی هوايی موفقيت های چشمگيری در زمينه ساخت هواپيمای جنگنده کسب کرده است که تعدادی از اين جنگده های ساخت کشور را در سال جاری و همزمان با هفته دفاع مقدس در معرض ديد عموم قرار خواهيم داد.

وی با اشاره به برگزاری رزمايش بزرگ مدافعان ولايت در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: در اين رزمايش گوشه‌ای از توانمندی ها و اقتدار نيروی هوايی به عنوان مدافعان هميشگی آسمان جمهوری ايران اسلامی به نمايش گذاشته خواهد شد.

فرمانده کل ارتش درپاسخ به سئوال خبرنگاری که درباره تبليغات منفی رسانه های غربی برسر تجهيز ارتش به سامانه پدافند هوايی S۳۰۰ ساخت روسيه انجام شد، تصريح کرد: توانمندی پدافند دوربرد هوايی مورد نياز تمام کشورهای منطقه است؛ چرا که تمامی کشورهای منطقه، ‌تهديدهای فرامنطقه ای را احساس می کنند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فرمانده کل ارتش: برگزاری رزمايش بزرگ مدافعان ولايت در ماه رمضان، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016