جمعه 15 شهریور 1387

سخنگوی حزب اعتماد ملی: کروبی پس از ديدار با خاتمی و هاشمی تصميم خود را اعلام می‌‏کند، ايلنا


تهران- خبرگزاری کار ايران
سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: کروبی پس از ديدار با خاتمی و هاشمی و شخصيت‌‏های ديگر نظام، تصميم خود را اعلام می‌‏کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اسماعيل گرامی‌‏مقدم در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"،‌‏ با اشاره به اظهارت اخير کروبی مبنی بر اينکه در صورت نيامدن به عرصه انتخابات, کانديدای ديگری را معرفی خواهم کرد، ادامه داد: اگر کروبی کانديداتوری را نپذيرد با بررسی‌‏های لازم فرد جايگزين خود را معرفی می‌‏کند و يا به حزب ماموريت می‌‏دهد تا مصداق ديگری را معرفی کند.
وی افزود: فردی که در صورت نپذيرفتن کانديداتوری از سوی کروبی، معرفی خواهد شد، ممکن است عضو حزب يا خارج از آن باشد.
سخنگوی حزب اعتماد ملی تصريح کرد: در زمان معرفی کروبی به عنوان کانديدای حزب، اعلام کرديم که اين امر منوط به پذيرش کروبی است. او دارای شخصيتی فراتر از حزب و جايگاه سياسی بالايی در کشور است که به کل جريان اصلاحات می‌‏انديشد و دلسوزی وی نسبت به جريان اصلاحات مسبوق به سابقه است.
گرامی‌‏مقدم خاطرنشان کرد: کروبی برای شکل‌‏گيری جبهه اصلاحات وقت زيادی گذاشت و تمام وقت در خدمت اين جريان بود. او برای تصميم‌‏گيری با شخصيت‌‏های رده بالای نظام از جمله خاتمی و هاشمی رفسنجانی ديدار می‌‏کند و پس از مشورت با آنها نظر خود را اعلام خواهد کرد.
وی با اشاره به بخشی ديگری از اظهارات کروبی مبنی بر اينکه همه چيز را خواهم گفت، يادآور شد: نبايد از همه چيز تعبير نادرستی داشت شايد کروبی بخواهد برنامه‌‏های آتی خود را اعلام کند.
گرامی مقدم در پاسخ به اين سوال که آيا روحانی بودن کروبی تاثيری در انتخاب وی به عنوان کانديدای حزب ملی داشته است، گفت: اين را بايد از کسانی که موضوع را اعلام کرده‌‏اند، بپرسيد.

Copyright: gooya.com 2016