دوشنبه 18 شهریور 1387

کردان: استخاره کرده‌ام، حضورم به نفع کشور است، ايسنا


علی کردان وزير کشور ظهر روز يکشنبه در سفر به شهر مقدس قم، پس از زيارت حرم حضرت معصومه (س) با آيت الله العظمی بهجت ديدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ايسنا به نقل از پايگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، آيت‌الله العظمی بهجت در اين ديدار، مسووليت‌ها را امانتی در نزد مسوولان دانست و خطاب به وزير کشور تأکيد کرد: تمامی همت خود را مصروف خدمت به مردم کنيد و از اين فرصت که در اختيار شما قرار داده شده است برای حل مشکلات مردم و ترويج احکام الهی و جلوگيری از بروز معاصی در جامعه به کار گيريد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی با تأکيد بر ناظر بودن خداوند بر تمامی اعمال و رفتارها، افزود:‌ از خداوند بخواهيد عملکردتان به‌گونه‌ای باشد که در پايان مسووليت احساس پشيمانی نداشته باشيد.

اين مرجع تقليد خطاب به وزير کشور توصيه کرد: در تمامی کارهای خود به تقويت رابطه خود و خدا اهتمام داشته باشيد و از اذکار برای حل مشکلات استمداد نماييد.

آيت‌الله العظمی بهجت در ادامه افزود: مسوولان در کارها و مشکلات به خدا توکل کنند و از او استمداد طلب نمايند. خداوند حافظ دين و اين نظام است و کاری از دشمنان ساخته نيست.

وزير کشور در اين ديدار گزارش کوتاهی از جهت‌گيری‌های وزارت کشور و مشکلات آينده به ايشان ارائه کرد و گفت: وقتی پيشنهاد پذيرش مسئوليت وزارت کشور به من شد بنده قبول آن را مشروط به مثبت بودن استخاره قرآن از سوی حضرتعالی کردم و پاسخ شما به درخواست استخاره برای قبول مسئوليت اين بود که قبول مسئوليت از سوی بنده به نفع کشور می‌باشد و پس از آن من اعلام آمادگی کردم و اکنون هم خود را نيازمند راهنمايی و دعای خير شما می‌دانم.

بازديد از پروژه‌های نيمه تمام استان قم از ديگر برنامه‌های وزير کشور در سفر يک روزه خود به قم بود.

وزير کشور تصميم دارد طی روزهای آينده با ساير مراجع تقليد قم نيز ديدار و گفت‌وگو کند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'کردان: استخاره کرده‌ام، حضورم به نفع کشور است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016