پنجشنبه 21 شهریور 1387

الهه کولايی: ما آخر خط نيستيم اما شرايط پيرامون، شرايط دشواری است، ايلنا


تهران- خبرگزاری کار ايران
عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت گفت: ما آخر خط نيستيم اما شرايط پيرامون ما شرايط بسيار دشواری است بنابراين تقويت فرآيند مردمی سازی از درون برای ما فوق العاده مهم است.

به گزارش "ايلنا"، الهه کولايی چهارشنبه شب درسی و دومين نشست عمومی مجمع نمايندگان ادوار مجلس اظهار داشت: بايد به ائتلاف، يکپارچه شدن، تمرکز بر منافع کلان کشور و ظرفيت‌های واقعی توسعه در کشور توجه کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی افزود: حيات جامعه ادامه دارد اما يکی از اشکالات جامعه ايرانی اين است که صبر و حوصله برای رسيدن به شرايط مطلوب را ندارد و هميشه فکر می‌‏کند که آخر خط هستيم.
وی اعلام کانديداهای مختلف از طرف احزاب را امری طبيعی دانست و تاکيد کرد: اين مساله مهم نيست، بلکه مهم اين است که در فرآيند حرکت به سمت روز انتخابات بتوانيم به کانديدای واحد برسيم.
اين استاد دانشگاه با اشاره به اينکه ما ايرانی‌ها تجربه‌های بسيار ارزشمندی را در صد سال گذشته برای رسيدن به شرايطی که مردم در سرنوشت خود تصميم‌‏گيرنده و تاثيرگذار باشند، اندوخته‌ايم گفت: به نظر می‌رسد مشکلی که در جنبش‌های اجتماعی در ايران وجود دارد نقش نخبگان است؛ نخبگانی که منافع محدود خود، منويت‌ها و محدود نگری‌های خودشان را به جای منافع عمومی می‌نشانند.
وی تاکيد کرد: از زمان مشروطه به بعد هر گاه توانستيم در برابر قدرت، وحدت داشته باشيم، پيروز شديم و هر گاه نتوانستيم يکپارچه شويم و منافع کشور و مردم را محور قرار دهيم، شکست را به مردم تحميل کرده‌‏ايم. ما مهم نيستيم بلکه مهم اين است که همه ما برای خدمت به مردم وارد اين عرصه شده‌ايم.
عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس ششم در ادامه اظهار داشت: در جهان امروز هيچ دغدغه‌ای برای دموکراسی وجود ندارد و دموکراسی ابزاری شده است برای بازی‌های قدرت. امروز درعالم واقع سياست می‌بينيم که با اين استانداردها بسيار چند گانه برخورد می‌شود، بنابراين بايد تلاش کنيم که مردم را برای تنها يک کانديدا پای صندوق‌های رای بياوريم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'الهه کولايی: ما آخر خط نيستيم اما شرايط پيرامون، شرايط دشواری است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016