جمعه 29 شهریور 1387

رييس دانشگاه آزاد: برای شرکت در انتخابات رياست‌جمهوری تصميمی نگرفته‌ام، شهريه دانشجويان جديد ۱۰ درصد افزايش يافت، ايسنا


رييس دانشگاه آزاد اسلامی از افزايش ۱۰ درصدی شهريه برای دانشجويان جديد اين دانشگاه خبر داد و گفت: هنوز برای افزايش شهريه دانشجويان فعلی دانشگاه تصميمی اتخاذ نشده است.

به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه کهگيلويه و بويراحمد، عبدالله جاسبی در حاشيه افتتاح چند طرح آموزشی دانشگاه آزاد در ياسوج در جمع خبرنگاران، همچنين در خصوص حضور در انتخابات رياست‌جمهوری، اظهار کرد: در اين رابطه هيچ تصميمی نگرفته‌ام و قرار هم نيست فعلا در اين زمينه فکر کنم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی با بيان اينکه کميت و کيفيت دانشگاه در قالب توسعه فضاهای آموزشی، تجهيزات و امکانات در حال افزايش است، گفت: هيات علمی دانشگاه نيز به همين نسبت افزايش می‌يابد، همچنين در يک سال گذشته يک ميليون ‌مترمربع به فضاهای آموزشی دانشگاههای ما در سطح کشور اضافه شده است.

رييس دانشگاه آزاد در بخشی از سخنان خود بازداشت معاون اين دانشگاه را تکذيب کرد و گفت: بازداشتی در کار نبوده و معاون اين دانشگاه تنها مورد بازپرسی قرار گرفته است.

وی افزود: افرادی که اين شايعات را رواج می دهند سخت در اشتباه هستند و همه کسانی که می خواهند اين دانشگاه را در اختيار زمين خواران قرار دهند زمين‌گير خواهيم کرد.

جاسبی در خصوص مهلت تعيين شده برای تصحيح اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی کشور، تصريح کرد: تغييرات اساسنامه در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شده و در حال حاضر هيات مؤسس دانشگاه بر روی آن کار انجام می‌دهد و پس از تکميل به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارجاع داده می شود.

رييس دانشگاه آزاد در خصوص افزايش شهريه اين دانشگاه در سال تحصيلی جاری، تصريح کرد: شهريه دانشگاه قاعدتا افزايش می يابد که معمول آن ۱۰ درصد است و در سال جاری اين افزايش شهريه را برای دانشجويان جديد خواهيم داشت، البته فعلا برای دانشجويان فعلی دانشگاه افزايشی نخواهيم داشت.

گفتنی است، با حضور رييس دانشگاه آزاد اسلامی پنج طرح عمرانی در دانشگاه‌آزاد واحد ياسوج افتتاح ‌و عمليات اجرايی سه طرح نيز آغاز شد.

Copyright: gooya.com 2016