دوشنبه 30 اردیبهشت 1387

نامه سرگشاده سليمی نمين به هاشمی رفسنجانی، فارس

خبرگزاری فارس: عباس سليمی نمين با ارسال نامه سرگشاده ای به هاشمی رفسنجانی از وی بخاطر دفاع از کليت دانشگاه آزاد و عدم دفاع از شخص عبدالله جاسبی تشکر کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس متن اين نامه به شرح ذيل است:
رئيس محترم مجمع تشخيص مصلحت نظام و رياست هيئت امنای دانشگاه آزاد
با سلام، مصدع شدم تا سپاس خالصانه خويش را به دليل عدم اجابت مطالبات متخلفی که اينک در افکار عمومی بشدت تحت سئوال قرار گرفته است، تقديم حضور دارم.
بی‌ترديد اين امر که مجريان و مسئولان در هر جايگاهی پاسخگوی عملکرد خويش باشند و نتوانند از اعتبار شخصيتهای برجسته و مورد احترام ملت بهره گيرند، گامی بلند در جهت استحکام قانونمندی در کشور محسوب می‌شود لذا توجه ويژه حضرتعالی در دفاع از کليت دانشگاه آزاد به نوعی که خطا رفتگان در مديريت آن نتوانند از اين سخن حق سوء استفاده کنند، انتظاری بحقی بود که ملت ايران به ويژه خانواده بزرگ آن دانشگاه از همه دست‌اندرکاران داشته و دارد.
دانشگاه آزاد به عنوان يک سرمايه ملی متعلق به آحاد ملت ايران است که همه بايد در تقويت آن بکوشند و به طور همزمان ناراستيهای مديريتی را از دامن آن بزدانيد. توجه عالمانه حضرتعالی به ضرورت کمک همه مجريان به اين مجموعه بويژه به دانشجويان شاغل به تحصيل در دانشگاه آزاد امری بسيار مستحسن به حساب می‌آيد.
عناصر به خطا رفته در عرصه مديريتی دانشگاه آزاد انتظار داشتند حضرتعالی در برابر مسائل مطرح شده مبنی بر غيرقانونی بودن مديريت آقای جاسبی موضع بگيريد، از مفسده مديريتی به وجود آمده توسط ايشان دفاع کنيد و در مورد پرونده‌هايی که به تدريج در مورد ناراستيهای آقای جاسبی تحويل قوه قضائيه می‌شود، اعلام نظر فرمائيد؛ اما درآيت تحسين‌برانگيز شما به عنوان رئيس هيئت امنای دانشگاه آزاد موجب شد تا هر کس پاسخگوی اعمال خود باشد و نتواند از اعتبار شخصيهای وزين و سرمايه‌های انقلاب برای گريز از قانون استفاده نمايد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مجددا از عنايت حضرتعالی سپاسگزارم و اميدوارم با عنايت ويژه هيئت امنای محترم دانشگاه آزاد به حقوق اساسی ملت ايران، اين معضل با کمترين هزينه مرتفع گردد. توفيقات همه خادمان به ملت را از خداوند متعال خواستارم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نامه سرگشاده سليمی نمين به هاشمی رفسنجانی، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016