دوشنبه 23 اردیبهشت 1387

مفسده مديريتی سراسر کذب و فاقد مستندات قانونی است، جوابيه دانشگاه آزاد به اظهارات سليمی نمين، فارس

خبرگزاری فارس: دانشگاه آزاد در واکنش به خبر "مدارک مفسده مديريتی جاسبی را در معرض قضاوت افکار عمومی قرار می‌دهم" به نقل از آقای عباس سليمی نمين جوابيه‌ای به اين خبرگزاری ارسال کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس متن جوابيه دانشگاه آزاد به شرح ذيل است:
« نظر به انتشار مطالبی سراسر کذب تحت عنوان خبر فوق در خبرگزاری فارس به اطلاع می‌رساند که متاسفانه مواردی را که نامبرده ادعا نموده است ، سراسر کذب، مغرضانه و جهت‌دار بوده و فاقد مستندات و ادله قانونی می‌باشد.
از آنجا که دانشگاه آزاد اسلامی در حال پيگيری موضوع از طريق دستگاه قضايی می‌باشد با خويشتن داری اتخاذ مواضع لازم را به دليل عدم اخلال در روند دادرسی قضايی به بعد از دادگاه موکول نموده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ليکن در خصوص ايراد اتهام وجود حساب ويژه، دانشگاه آزاد اسلامی موضوع را قويا تکذيب نموده و مقتضی است شماره حساب مذکور و مشخصات آن را جهت تنوير افکار عمومی اعلام نمايد.
به گفته اين دانشگاه، هر چند جريانی محفلی مدتی است با تمسک به انواع حربه‌های نخ‌نما، ابزارهای دروغين، هجمه‌های ايذايی، تشويش اذهان عمومی، انتساب برخی ابهامات و اتهامات بی‌اساس را به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در دستور کار قرار داده اما همراهی برخی رسانه‌ها حکايت از برعهده گرفتن انجام بخشی از اين سناريوی مسموم توسط اين جريان می‌نمايد.

Copyright: gooya.com 2016