شنبه 30 شهریور 1387

رحيم مشايی در نامه‌ای خطاب به رهبر جمهوری اسلامی: تبعيت کامل خود را از ولی امر مسلمين اعلام می‌کنم، ايسنا


«اسفنديار رحيم مشايی» در پی بيانات روز جمعه مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه، تبعيت کامل خود را از ديدگاه معظم له اعلام کرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، متن کامل نامه اسفنديار رحيم مشايی، معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری به شرح زير است:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

« بسم‌الله الرحمن الرحيم

محضر رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی، حضرت آيت‌الله العظمی خامنه‌ای دام عزه‌العالی

سلام عليکم

با احترام به استحضار می‌رساند:

نظر به بيانات روشنگر حضرتعالی در خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران که مانند هميشه فصل‌الخطاب بوده و خواهد بود، اينجانب ضمن اعلام تبعيت کامل خود از ديدگاه آن حضرت در موضوع مردم سرزمين‌های اشغالی ، تاکيد می‌نمايد که به عنوان سربازی کوچک در دولت خدمتگزار، تمامی مساعی خود را در چارچوب سياست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران که از سوی حضرت ولی امر مسلمين، تعيين و تبيين می‌گردد، به کار خواهم بست. بديهی است که موضع اينجانب در موضوع مبارزات ملت مظلوم فلسطين و رژيم غاصب و جنايتکار اشغالگر، چنان‌که که در سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های فراوان از ابتدای پيروزی انقلاب اسلامی آشکارا بيان کرده‌ام، ادامه مبارزات حق‌طلبانه مردم فلسطين و بازپس‌گيری سرزمين‌های اشغالی است.

اينجانب به نابودی صهيونيسم جهانی يقين دارم و آن را در دسترس می‌دانم. پيروزی نهايی حق‌طلبان را نزديک دانسته و برای نصرت آنان و ملت شريف و مومن و انقلابی ايران در سايه سلامت و بقای عزتمند حضرت مستطاب عالی در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج ) بهترين و خالصانه‌ترين ادعيه را به درگاه خداوند متعال عرضه می‌نمايم.

ارادتمند
اسفنديار رحيم مشايی
معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگی و صنايع دستی و گردشگری»

Copyright: gooya.com 2016