چهارشنبه 3 مهر 1387

عطريانفر: هيچ گاه از عبدالله نوری برای حضور در انتخابات دعوت نکرده‌‏ام، ايلنا


تهران- خبرگزاری کار ايران
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی از ديدار برخی از اعضای اين حزب با حسن روحانی خبر داد.

محمد عطريانفر در حاشيه ضيافت افطار شاخه دانشجويی حزب کارگزاران در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با رد برخی اخبار مبنی بر حمايت خود از کانديداتوری عبدالله نوری در انتخابات آينده، اظهار داشت:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دوستان ادوار تحکيم وحدت از من خواستند که نظرم را در خصوص کانديداتوری عبدالله نوری بگويم که من وی را يکی از شايسته‌‏ترين افراد برای کانديداتوری دانستم،اما اين مطلب به معنای دعوت از عبدالله نوری برای حضور در انتخابات نيست.
وی افزود: ديدارهايی که به همراه دوستان با عبدالله نوری نيز داشتيم نبايدبه معنای دعوت از وی برای حضور در انتخابات تلقی شود.
اين فعال سياسی در خصوص موضع حزب کارگزاران در خصوص کانديداتوری حسن روحانی نيز گفت: برخی از اعضای حزب کارگزاران به صورت انفرادی و نه با عنوان حزبی، با حسن روحانی ديدار کردند و به وی يادآور شدند که کارگزاران از کانديدايی که شورای هماهنگی جبهه اصلاحات معرفی می‌‏کند، حمايت خواهد کرد.
رئيس شورای سياست‌‏گذاری هفته نامه "شهروند امروز" با تکذيب اخباری مبنی بر عدم حضور چهره‌‏های شاخص اصلاح‌‏طلب در ضيافت افطاری اين نشريه، اظهار داشت: ضيافت افطار شهروند امروز يک مهمانی داخلی بود و از تعداد محدودی از افراد برای حضور در اين ضيافت، دعوت به عمل آمد. به همين دليل اخباری مبنی بر تحريم چهره‌‏های سياسی کذب است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عطريانفر: هيچ گاه از عبدالله نوری برای حضور در انتخابات دعوت نکرده‌‏ام، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016