Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 1 خرداد 1384

دبيركل جبهه مشاركت :اگر معين نباشد، انتخابات را تحريم مي‌‏كنيم، امروز

دبيركل جبهه مشاركت ايران اسلامي اعلام كرد: "مصطفي‌‏معين" خط قرمز ماست و اگر وي در انتخابات حضور نداشته باشد، انتخابات را تحريم مي‌‏كنيم.

"سيدمحمدرضا خاتمي" در گفت‌‏وگو با خبرنگار"ايلنا", گفت: پيروز واقعي ميدان انتخابات ما هستيم زيرا عملكرد شوراي نگهبان قانون اساسي نشان داد كه هيچ‌‏يك از كانديداهاي اعلام‌‏شده توان رقابت با معين را نداشته‌‏اند و ردصلاحيت معين به اين معناست.
وي ادامه داد: با قوت و قدرت ستاد انتخاباتي معين پابرجاست و متأسف هستيم كه عده‌‏اي سعي مي‌‏كنند به دليل اينكه دچار بحران نشوند و در انتخابات شكست نخورند، بحران را به نظام و كشور تحميل كنند.
به گفته خاتمي، تنها نامي كه روي اين انتخابات نمي‌‏توان نهاد "انتخابات" است.
خاتمي، معين را خط قرمز حزب متبوع خود اعلام كرد و گفت: همان‌‏طور كه قبلاً اعلام كرده بوديم معين خط قرمز ماست و اگر وي در انتخابات نباشد، اين انتخابات را تحريم مي‌‏كنيم، در حقيقت انتخاباتي باقي نمانده تا در آن شركت كنيم.
به گفته دبيركل جبهه مشاركت ايران اسلامي، هر كس انصاف داشته باشد متوجه خواهد شد از قبل سناريويي تهيه شده و رئيس‌‏جمهوري كه بايد به كاخ رياست‌‏جمهوري برود، تعيين شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دبيركل جبهه مشاركت ايران اسلامي ادامه داد: دوستاني كه فكر مي‌‏كنند انتخاباتي مي‌‏خواهد صورت بگيرد، زحمت خود را زياد مي‌‏كنند و البته ما كار را تمام‌‏شده نمي‌‏دانيم و كار خود را با سازماندهي پيش مي‌‏بريم.
وي مدعي شد: ما توانسته‌‏ايم پايگاه خود را به حدي بالا ببريم كه آقايان شوراي نگهبان از حضور ما در انتخابات بترسند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23033

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دبيركل جبهه مشاركت :اگر معين نباشد، انتخابات را تحريم مي‌‏كنيم، امروز' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005