Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 23 خرداد 1384

"مصطفي تاج زاده" در تبريز: برخي در وزارت اطلاعات دوران فلاحيان جنايت مي کردند، پيمان پاک مهر

پيمان پاک مهر - روزنامه نگار در تبريز
www.tabriznews.com
pakmehr88@hotmail.com
Tel:00989144157400

تبريز نيوز:سرويس سياسي: "دکتر مصطفي تاج زاده"،که در تالار معلم تبريز سخنراني مي کرد خواست تا "تبريز به پا خيزد و به ياري اصلاحات بشتابد".

وي گفت:در برهه هاي تاريخي و بويژه مشروطه در حاليکه سکوت و ياس همه جا را گرفته بود تبريز گرد مرگ را برکند و به جاي آن اميد و نشاط آورد.تبريز براي هر ايراني،سنبل آزادي و دموکراسي خواهي است. هرگاه نهضت هاي عدالت طلبانه را مورد بررسي قرار دهيم تبريز نقش پيشتازي را داشته و نام مشروطه بدون تبريز مثل انسان بدون قلب است.

عضو شوراي مرکزي جبهه مشارکت ايران ،با برشمردن موفقيت ها و بحران هاي دوران اصلاحات و مقايسه آن با دوران اميرکبير و دکتر مصدق گفت: دولت اصلاحات با بحران سازي مافياي قدرت و ثروت مواجه بود ،اميرکبير و دکتر مصدق هم هر روز با يک بحران تازه مواجه مي شدند. هر دولت اصلاحي که سر کار آيد برايش بحران سازي خواهند کرد.بحران سازان دانشگاه را به عنوان بال هاي اصلاحات و مطبوعات و روزنامه نگاران را به عنوان پيام رسانان اصلاحات مورد حمله قرار داده و با ترور حجاريان و توقيف فله اي مطبوعات انتقام گرفتند.

وي، افزود: غده سرطاني در وزارت اطلاعات که قتل هاي زنجيره اي را انجام داده و بحران سازي و جنايت مي کردند بر اين باور بودند که اگر خاتمي سر کار آيد کشور به هم مي ريزد. برخي در وزارت اطلاعات دوران فلاحيان که در عرصه هاي اقتصادي فعال بودند فاسد بودند و جنايت آن ها کمتر از قتل هاي زنجيره اي نبود.

"تاج زاده" گفت: ولي اکنون اقتصاددانان بر اين باورند که سلامت اقتصادي در دوران خاتمي به هيچ عنوان قابل مقايسه با گذشته نيست.

مشاورسياسي رييس جمهور، در خصوص تاثير اصلاحات گفت:اکنون نظاميان در عرصه انتخابات اداي روشنفکري در آورده و فعالين ستاد ضد اصلاحات و شاکيان مطبوعات اکنون در عرصه نظري متحول شده و مدافع آزادي مطبوعات و منتقدان شده اند البته بايد خوشحال باشيم که تداوم ادبيات دولت اصلاحي به يک ضرورت تبديل شده است.اکنون در ادبيات اقتدارگرايان و محافظه کاران "حقوق بشر" توطيه نيست بلکه آن ها نيز از آن شعار استفاده مي کنند.به همان ميزان که رقيب ما از ادبيات اصلاح طلبي مي کنند يک پيروزي براي اصلاح طلبان است.

وي در پاسخ به منتقدان اصلاحات گفت:برخي به ما مي گويند مردم از اصلاحات دلسرد شده اند ولي ما به آن ها مي گوييم مردم از ما دلسردند و مي گويند چرا حقمان را به خوبي از اقتدارگرايان نگرفتيد.

"دکتر مصطفي تاج زاده"،در خصوص مواضع شوراي نگهبان در تاييد صلاحيت کانديداهاي رياست جهموري گفت:ما اجازه نمي دهيم ميزان راي جنتي باشد، چراکه بايد بر اساس آن چه ملت مي خواهد عمل شود، ما چون پشتوانه قوي از افکار عمومي داريم هر اراده ديگري را مي شکنيم.

"مدير سايت امروز"، با اشاره به ضرب و شتم اخير سخنرانان و دگرانديشاني که در حمايت از دکتر معين به سخنراني مي پردازند گفت:قرار بود اول به ما لبخند بزنند بعد چکمه هايشان را نشان دهند ولي عجله کردند و يک باره متوجه شدند که اصلاحات دوباره جان گرفته بنابراين به شدت نگران هستند و دست به چنين اقداماتي مي زنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تاج زاده در تشريح برنامه ها دکتر معين گفت:ما صد سال است که براي حاکميت قانون قانون تلاش مي کنيم، حاکميت قانون با ضوابط خود بايد جلوي اراده سلطان را بگيرد و دکتر معين در گام دوم اصلاحات تلاش خواهد کرد که به تعطيلي مطبوعات براي هميشه پايان داده و پرونده زندانيان سياسي در ايران بسته شده تا ايران در راس ناقضين حقوق بشر قرار نگيرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24352

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"مصطفي تاج زاده" در تبريز: برخي در وزارت اطلاعات دوران فلاحيان جنايت مي کردند، پيمان پاک مهر' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005