Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 25 خرداد 1384

مصطفي معين: وقايع اخير تلاش براي تغيير در سرنوشت انتخابات است؛ تنها راه نجات ايران دموكراسي, دموكراسي و فقط دموكراسي است، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

نامزد نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري, گفت: تنها راه نجات ايران دموكراسي است.

به گزارش ايلنا, مصطفي معين, در جمع حاميان خود در همايش اصلاح‌‏طلبان پيشرو روز سه‌‏شنبه 24 خرداد در محل استاديوم دانشكده تربيت بدني دانشگاه تهران برگزار شد، با بيان اين مطلب گفت: در جامعه‌‏اي كه آزادي و دموكراسي نباشد نه سرمايه فكري باقي مي‌‏ماند و نه سرمايه اقتصادي كه بتوان با آن به توليد رسيد.بنابراين در سايه حكومتي تيره، مردم نه شادي دارند و نه اميد و نه حركت.
وي افزود: ما براي كسب قدرت نيامده‌‏ايم ما براي رقابت با بازي تاريخ و اصلاح ساختار قدرت به ميدان آمده‌‏ايم،بنابراين اگر مردم از صحنه انتخابات خارج شوند تلاش براي آزادي‌‏خواهي راه به جايي نخواهد برد، در اين زمانه دشمنان آزادي و دموكراسي هر كه باشند نمي‌‏خواهند در ايران گام‌‏هاي آزادي و مشاركت را بردارند, آنها دوست دارند حكومت امنيتي وجود داشته باشد حكومتي كه در آن فضاي فرهنگي بسته و تيره‌‏اي وجود دارد.
معين تاكيد كرد: من هر گونه اقدام به ضرب و شتم, خشونت, بر هم زدن اجتماعات, ايجاد رعب و وحشت, بمب‌‏گذاري‌‏هاي اخير كه اقدامي براي بستن فضاي رقابتي است را به شدت محكوم مي‌‏كنم؛ من همين امروز مي‌‏گويم كه اگر موفق به حضور در عرصه اجرايي شدم به طور حتم يكي از شروط انتخاب وزراي امنيتي و اطلاعاتي را جمع كردن بساط گروه‌‏هاي فشار را در مدتي معين اعلام مي‌‏كنم و مطمئن باشيد نتايج آن را نيز اعلام خواهم كرد و در همين جا هشدار مي‌‏دهم اين وقايع اخير تلاش براي تغيير در سرنوشت انتخابات است.
وي خطاب به مردم ايران, گفت: با صراحت مي‌‏گويم, آمده‌‏ام در امتداد راه خاتمي و اصلاحات گامي ديگر را در راه تحقق آرمان‌‏هاي اصلاحات با رويكرد جديد و علمي بردارم نگاه من به دولت آينده در صورت موفقيت تلاش جمعي و پاسخگويي دولت است، زيرا بر اين باورم كه همه اعضاي دولت بايد با توده مردم در تعامل جدي باشند و انتخابات نقطه وصل است، افكار عمومي يك قدرت عظيم است و در هيچ شرايطي نبايد حتي يك لحظه ارتباطات و تعامل رييس جمهور با آنها قطع شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

معين با اشاره به ميثاق خود با مردم خاطرنشان ساخت: من در پي ميثاق قبلي‌‏ام با خاتمي در سال 76 آمده‌‏ام كه با ميثاقي ديگر با جوانان نسل سوم, زنان, معلمان, دانش‌‏آموزان, دانشجويان، كارگران و احزاب ضمن تقويت جبهه اصلاحات و با تشكيل جبهه دموكراسي فصل جديدي را در روند توسعه سياسي ايران آغاز كنم و در اينجا اعلام مي‌‏كنم ما حتي در موقعيتي نابرابر پيروزيم،ما مي‌‏توانيم صداي دموكراسي و صلح را در جهان بلند كنيم. ما مي‌‏توانيم ايران را خانه ايرانيان كنيم و ترديد نكنيم كه مي‌‏توانيم ايران را دوباره بسازيم و باز هم مي‌‏گويم تنها راه نجات ايران دموكراسي, دموكراسي و فقط دموكراسي است.

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005