Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 5 تیر 1384

بيانيه احمدي نژاد: دولت من دولت محبت، مهرباني، رحمت، خدمت و پاسداري از كرامت انساني و حقوق مدني آحاد ملت است، ايسنا

بسم الله الرحمن الرحيم

اللهم عجل لوليك الفرج و العافيه و النصر و اجعلنا من اعوانه و انصاره.

خداوند يگانه را سپاس بي‌حد كه نعمت كرامت را در پرتو رسالت محمدي (ص) و ولايت علوي به ملت ما ارزاني داشت و عشق و محبت خود را در دل آنان قرار داد و شهد شيرين خداپرستي و توحيد را به آنان چشانيد، رمز پيروزي را به آنان آموخت و دانست كه وحدت كلمه عطيه‌اي الهي و مفتاح همه مشكلات است. سلام و رحمت خداوند بر ملت مؤمن و شجاع ايران اسلامي.

سلام بر امام راحل عظيم‌الشأن كه پرچم آزادگي ملت ايران را برافراشت، سلام بر رهبر حكيم و فرزانه كه طلايه‌دار حركت عظيم ملت ما در عصر حاضر است.

سلام بر شهيدان، آزادگان، جانبازان و مجاهدان راه حق، سلام بر جوانان ملت ايران كه پاك‌ترين، شجاع‌ترين و آرمان‌خواه‌ترين جوانان عالم‌اند و سلام بر همه اقشار و طبقات و بر همه اقوام غيور ايراني و پيروان مذهب توحيدي كه گل‌هاي رنگارنگ بوستان ايران اسلامي هستند.

بار ديگر ملت بزرگ ايران در برابر چشم دوستان و دشمنان حماسه‌اي بزرگ خلق كرد و در يكي از آزمايش‌هاي بزرگ الهي، متانت، هوشمندي، صلابت و اقتدار خود را به نمايش گذاشت و با حضور دهها ميليوني، اراده و عزم خود را در پاسداري از آرمان‌هاي انقلاب، نظام اسلامي و اركان آن نشان داد و با صداي بلند بر عدالتخواهي، معنويت، لزوم پيشرفت و توسعه و ضرورت خدمت صادقانه به مردم تأكيد كرد.

به خاطر اين حضور گسترده كه دوستان ملت ايران را شاد و دشمنان او را مأيوس كرد سر به آستان احديت مي‌سايم و شكر اين نعمت بزرگ را به جا مي‌آورم و از حسن ظن مردم ايران به اين خدمتگزار كوچك تشكر مي‌كنم و فرصت را مغتنم شمرده، به عنوان فرزند ملت در آغاز دوران جديدي از بالندگي و حيات ايران عزيز نكاتي را به عرض مي‌رسانم.

1- با عنايت خداوند بزرگ بر آنچه گفته‌ام و با ملت بزرگوار ايران عهد كرده‌ام، پاي خواهم فشرد، عدالت‌گستري، مبارزه با فقر و فساد و تبعيض از شعارهاي اصلي است و با پشتيباني ملت همه سعي خود را در تحقق آرمان عدالتخواهي به كار خواهم بست.

2- با افتخار اعلام مي‌كنم من خادم همه ملت ايرانم و دولت من دولت محبت، مهرباني، رحمت، خدمت و پاسداري از كرامت انساني و حقوق مدني آحاد ملت و براي همه كساني است كه مفتخر به نام مقدس ايراني هستند.

3- كشور ما بايد قله‌هاي تعالي و پيشرفت را فتح كند، در اين مسير دست همه نخبگان، دلسوزان و همه ايرانيان را به گرمي مي‌فشارم و همگان را به همدلي، وحدت و محبت دعوت مي‌كنم، هيجانات دوران انتخابات نبايد مانع از رأفت و همدلي عمومي شود. صبوري، همكاري، مشاركت و متانت جلوه‌اي ديگر از هوشياري و نجابت ملت ايران خواهد بود و دشمنان را مأيوس خواهد كرد.

4- دولت خادم ملت، دولت صلح، عدالت و معنويت است. ما دست دوستي و مراودت عادلانه به سوي همه كشورها دراز مي‌كنيم و با همه دولت‌هايي كه خواهان تفاهم و عدالت و روابط برابر باشند روابط خود را تقويت خواهيم كرد.

5- حضور ميليوني و حماسي مردم در انتخابات تأكيدي مجدد بر وفاداري مردم به قانون اساسي و نظام اسلامي است. در عين‌حال ظرفيت بالاي نظام اسلامي اين فرصت را فراهم كرد كه صاحبان سليقه‌هاي متفاوت و بعضا متضاد، خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند و اين مردم بودند كه در نهايت، آرمان عدالتخواهي، خودباوري و خدمت‌رساني به مردم را انتخاب كردند و جلوه‌اي از مردم‌سالاري را به جهانيان نشان دادند.

6- در اين حماسه پرشكوه و در تحقق آرمان مردم‌سالاري ديني، ملت ايران حيات و بالندگي خود را براي چندمين بار به اثبات رسانيد اما اين آغاز راه است. حق مردم در پيگيري اهداف و آرمان‌هاي دولت و نظارت بر آن همچنان باقي است. بالندگي و پيشرفت در سايه نظارت مستمر و نقد آگاهانه و مطالبات به حق ميسر خواهد شد.

7- از همه نامزدهاي محترم كه خود را در معرض انتخاب مردم قرار دادند و موجبات حضور حداكثري آنان را فراهم كردند سپاسگزاري و دست همكاري و مودت به سوي آنان دراز مي‌كنم.

8- از وزارت محترم كشور، شوراي محترم نگهبان، مجريان، ناظران و بازرسان، نيروهاي انتظامي و امنيتي، همچنين از رسانه‌ها به ويژه سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران كه نقش مهمي در اطلاع‌رساني و تشويق آحاد مردم به حضور در پاي صندوق‌هاي رأي ايفا كرد، صميمانه سپاسگزارم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

9- بار ديگر با حمد و ثناي خداوند بزرگ، حضور حماسي و پرشكوه و خالصانه هموطنان عزيزم را در 27 خرداد و سوم تير به پيشگاه ولي عصر (عج) و مقام معظم رهبري تبريك و تهنيت مي‌گويم و از همه مراجع عظام و علماي اعلام به ويژه مقام معظم رهبري كه با تدابير حكيمانه خود مثل هميشه بستر حضور پرشكوه مردم را فراهم كردند و همچنين تشكر قلبي خود را از نخبگان دانشگاهي و دانشجويان و جوانان عزيز و ديگر اقشار ملت ابراز مي‌دارم و به فضل خداوند متعال و عنايات حضرت ولي عصر (عج) اميدوار هستم و از همگان طلب دعاي خير مي‌كنم.

محمود احمدي‌نژاد

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25269

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بيانيه احمدي نژاد: دولت من دولت محبت، مهرباني، رحمت، خدمت و پاسداري از كرامت انساني و حقوق مدني آحاد ملت است، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005