جمعه 2 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تولید مجموعه تلوزیونی «آشپز‌باشی» تعطیل شد، مردمک

تولید مجموعه تلویزیونی «آشپزباشی» به کارگردانی محمدرضا هنرمند تا رفع جدی مشکلات تعطیل اعلام شد.

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده این سریال تنها مشکلات مالی را دلیل این تعطیلی اعلام کرده است اما برخی شنیده‌ها حاکی از آن است، توقف تولید این مجموعه به حضور بازیگران اصلی آن برمی‌گردد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




گویا مسوولان تلویزیون پس از ممنوع‌التصویر شدن بازیگرانی که در انتخابات ریاست‌جمهوری برای نامزدی خاص تبلیغات می‌کردند، تمایلی برای ادامه حضور آنان در مجموعه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی ندارند و تا جایی که امکان داشته باشد از حضور آنان جلوگیری می‌کنند.

فاطمه معتمدآریا و پرویز پرستویی به همراه تعداد زیادی از دیگر بازیگران «آشپزباشی» بنا به این قانون نانوشته نمی‌توانند از این پس در تلویزیون فعالیت کنند و این یکی از دلایل اصلی توقف تولید این سریال است.

شنیده‌ها از ممنوعیت حضور حدود 250 سینماگر در تله‌فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی خبر می‌دهد. ممنوعیتی که ظاهرا تنها در مورد چند نفر از بازیگران پیشکسوت اعمال نمی‌شود.

این اولین پروژه منتفی شده تلویزیون پس از انتخابات است که برخی ادعا می‌کنند، تعطیلی آن تنها مربوط به مشکلات مالی نمی‌شود و دلایل سیاسی هم در آن دخیل است.

تصویربرداری «آشپزباشی» از آبان ماه سال گذشته با حضور علیرضا برازش مدیر شبكه یك سیما آغاز شد. پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا، مهراوه شریفی‌نیا، ملیكا شریفی‌نیا، بهروز مسروری و سید‌مهرداد ضیایی، فرهاد اصلانی، محمد‌رضا غفاری، علی طباطبایی، افسانه چهره‌آزاد، كاظم بلوچی و... بازیگران این مجموعه بودند.

داستان «آشپزباشی» در یك رستوران می‌گذشت كه توسط یك زن و شوهر اداره می‌شد.

به مرور زمان یك اتفاق باعث می‌شد تا رابطه آنها به هم بخورد و درگیری میان این زن و شوهر و فرزندانشان باعث به ‌وجود آمدن ماجراهایی می‌شد كه داستان اصلی این سریال را تشكیل می‌داد.

هنرمند پیش از این مجموعه دو سریال «زیر تیغ» و «کاکتوس» را برای تلویزیون ساخته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016