دوشنبه 11 آبان 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

حذف نام بازیگر بدون حجاب از تیتراژ سریال ایرانی

151101121518_11.jpg
به گزارش بی‌بی‌سی٬ یکی از مدیران سازمان رادیو تلویزیون ایران گفته است که نام چکامه چمن‌ماه به علت عکسی که بدون حجاب از خود منتشر کرده از تیتراژ سریالی که او بازی کرده٬ حذف شده است.

غلامرضا الماسی٬ مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه تلویزیون ایران گفته است که هنوز در مورد حذف قسمت‌هایی که خانم چمن‌ماه در مجموعه "آسمان من" بازی کرده تصمیمی گرفته نشده است.

او به خبرگزاری فارس گفت: "خانم چمن ماه یکی از نقش های فرعی را ایفا می‌کند که حضور یا عدم حضورش خیلی لطمه‌ای به داستان نمی زند. اما چون فعلا به بخش های مربوط به بازی او نرسیده ایم، در حال بررسی موضوع هستیم."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


انتشار عکس‌های "بدون حجاب" صدف طاهریان و چکامه‌ چمن‌ماه٬ از بازیگران سینما و تلویزیون ایران در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام، طی هفته‌های گذشته واکنش‌های متفاوتی را در ایران برانگیخته است.

پیشتر حسین نوش‌آبادی، سخنگوی وزارت ارشاد ایران، ضمن فراخواندن این دو بازیگر به عذرخواهی، انتشار این تصاویر را نشانه " کمبود و خلأ روحی و عاطفی" آنها دانست.

چند شب پیش، سریال "آمین" از شبکه یک سیما روی پخش نشد و بعضی خبرگزاری های ایران نوشتند که صدف طاهریان در آن ایفای نقش داشته است.

اما رحمان سیفی آزاد، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک تلویزیون ایران گفت: "متاسفانه در فضای مجازی شایعه شده که حضور صدف طاهریان سریال آمین را به پخش نرسانده است، اما این موضوع صحت ندارد."

او گفت که صدف طاهریان در این سریال بازی ندارد و حتی به پشت صحنه فیلم هم نیامده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016