يكشنبه 22 مهر 1386

خداداد عزيزی از ابومسلم کنار گذاشته می‌شود، فارس

خبرگزاری فارس: مدير عامل تيم فوتبال ابومسلم خراسان با بيان اينکه خداداد بايد بداند که فوتبال خاله بازی نيست و چشم هواداران و چندين هزار نفر ديگر نيز به دنبال تيم است، تاکيد کرد: خداداد عزيزی تا دو روز آينده از تيم کنار گذاشته می‌شود.


ناصر شفق در پی باخت تيمش در چارچوب هفته نهم ليگ برتر باشگاه های کشور به پاس همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد افزود: تا به امروز همه گونه حمايت را از عزيزی انجام داده‌ام ولی از اين به بعد ديگر نمی توانم وی را حمايت کنم.
وی ادامه داد: هيچ مربی پس از اينکه تيمش سه تعويض را به انجام رسانده است بازيکنش را به دليل يک اشتباه بيرون نمی‌کشد تا تيمش ده نفره شود اما سرمربی ما بر اساس يک رفتارغير عقلانی اين کار را انجام داد و اين کار باعث شکست سنگين‌تر ابومسلم شد.
وی اضافه کرد: در پايان بازی من نيز به دليل حرکات خداداد به وی تذکر دادم که وی به من گفت من سرمربی‌ام و هرکار که دلم بخواهد و بدانم که به صلاح تيم است انجام می دهم که کمی نيز اين گفت وگو تند شد.
شفق گفت: به دليل اين حرکات تصميم گرفتيم تا جلسه فوری هيئت مديره را طی يک تا دو روز آينده برگزار کنيم و تصميم نهايی را در اين خصوص بگيريم اما يکی از قطعی ترين تصميمات ما عزل خداداد عزيزی از سمت رياست سازمان فوتبال ابومسلم و تحويل کار به مهدی غياثی است.
به گفته شفق درباره ماندن يا نماندن خداداد عزيزی نيز در جلسه تصميم نهايی را می گيريم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در بازی عصر امروز دو تيم ابومسلم خراسان و پاس همدان در پی زدن گل وحيد عسگری هافبک ابومسلم به تيم خودی در حالی که تيم ابومسلم سه تعويض خود را انجام داده بود با حرکت عجيب عزيزی اين بازيکن به بيرون کشيده شد و در حالی که تيم ۱۰ نفره بازی می کرد گل بعدی را نيز دريافت کرد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34503

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'خداداد عزيزی از ابومسلم کنار گذاشته می‌شود، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016