چهارشنبه 19 دي 1386

علی کفاشيان رييس فدراسيون فوتبال شد، مهدی تاج نايب رييس اول، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال

علی کفاشيان به عنوان رييس فدراسيون فوتبال انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در پی کناره‌گيری شاهرخ شهنازی از کانديداتوری رياست فدراسيون فوتبال علی کفاشيان به عنوان رييس فدراسيون فوتبال برگزيده شد.

صفايی فراهانی رييس مجمع فدراسيون فوتبال با بيان اينکه طبق قوانين با وجود يک کانديدا رای گيری برای رياست انجام نخواهد شد، علی کفاشيان را به عنوان رييس فدراسيون معرفی کرد.

پس از اين تمام اعضای حاضر در مجمع به نشانه‌ی موافقت با انتخاب علی کفاشيان از صندلی خود برخاستند و کفاشيان را به عنوان رييس فدراسيون معرفی کردند.

همچنين مهدی تاج به عنوان نايب رييس اول فدراسيون فوتبال انتخاب شد. تاج تنها کانديدای اين سمت بود.

صفايی فراهانی در ابتدای صحبت‌های خود با اعلام انصراف رسمی شاهرخ شهنازی برای علی کفاشيان آرزوی موفقيت کرد.

صفايی فراهانی گفت: مجمع رکن اصلی فدراسيون فوتبال است و از اين پس تمام تصميمات با نظر مجمع انجام خواهد شد.

***

شاهرخ شهنازی پس از کناره‌گيری از انتخابات:
با نبودنم به فوتبال خدمت کردم
کفاشيان بهترين گزينه بود


شاهرخ شهنازی تنها رقيب علی کفاشيان در انتخابات رياست فدراسيون فوتبال پس از کناره‌گيری‌اش به نفع کفاشيان گفت: با نبودنم وظيفه‌ای که بر گردنم بود را در حق فوتبال ادا کردم.

شهنازی با بيان اين مطلب به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: ‌به علی کفاشيان تبريک می‌گويم و برای وی آرزوی موفقيت می‌کنم. من اطمينان دارم با توجه به تجارب علی کفاشيان، وی همان طور که از قبل گفتم موفق خواهد شد.

شهنازی گفت: همانند يک برادر و سرباز آماده‌ی کمک به فدراسيون فوتبال و ورزش کشورم هستم و هر کجا که نياز باشد حاضرم.

وی با تبريک به ديگر اعضای هيات رييسه نيز گفت: اميدوارم آنها نيز در فدراسيون فوتبال موفق باشند و با حمايت از علی کفاشيان به فوتبال کشور کمک کنند.

وی اضافه کرد: من از تمام جامعه‌ی فوتبال، مربيان، داوران، دست‌اندرکاران وعلاقه‌مندان به فوتبال به عنوان يک برادر خواهش می‌کنم از علی کفاشيان حمايت کنند تا وی بتواند اين وظيفه‌ی خطير را به انجام برساند.

شهنازی که صبح امروز به صورت کتبی انصراف خود از کانديداتوری در انتخابات فدراسيون فوتبال را به مجمع اعلام کرد، در اين رابطه به خبرنگار ايسنا گفت: در آخرين جمع‌بندی خودم به اين نقطه رسيدم که تنها علی کفاشيان می‌تواند در اين سمت موفق باشد. با کناره‌گيری من بی‌ترديد کليه‌ی اعضای مجمع می‌توانستند با فراغ بال بيشتری به کفاشيان رای دهند؛ بنابراين انصراف خود را اعلام کردم.

وی خاطر نشان کرد: از اين که کفاشيان با اکثريت آرا توانست رييس فدراسيون فوتبال شود بسيار خوشحالم و از اعضای مجمع عمومی نيز تشکر می‌کنم که با احساس مسووليتی که نسبت به اين انتخابات داشتند توانستند انتخابات به اين خوبی برگزار شود. اين يک پيروزی برای کشور محسوب می‌شود که پس از ماه‌ها که رييس فدراسيون نداشتيم توانستيم به خوبی انتخابات را برگزار کينم. به نظر من همه در اين پيروزی شريک بودند.

***

علی فتح‌الله زاده به عضويت هيات رييسه درآمد

علی فتح‌الله زاده خويی به عنوان عضو هيات رييسه فدراسيون فوتبال انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در ادامه‌ی انتخابات رياست و هيات رييسه‌ی فدراسيون فوتبال علی فتح‌الله زاده به عنوان عضو هيات رييسه‌ی فدراسيون فوتبال - نماينده‌ی باشگاه‌ها در هيات رييسه - انتخاب شد.

مديرعامل باشگاه استقلال تهران با کسب۴۰ رای به عضويت هيات رييسه درآمد. مهرداد هاشمی مديرعامل باشگاه سايپا و ديگر کانديدای اين پست۲۲رای به دست آورد. ۵ رای سفيد نيز به صندوق انداخته شد.

پيش از اين علی کفاشيان به عنوان رييس، تاج نايب رييس اول، عزيز محمدی نايب رييس دوم، فريد شجاعی نايب رييس سوم فدراسيون فوتبال و علی بهروان به عنوان نماينده‌ی هيات‌های استانی در هيات رييسه انتخاب شده بودند.

***

سخنگوی کميته‌ی انتقالی:
غيبت "علی آبادی" به نشانه اعتراض نيست
امروز اعضای هيات رييسه جديد به فيفا معرفی می‌شوند

سخنگوی کميته‌ی انتقالی در پاسخ به اين سوال که آيا شرکت نکردن "علی آبادی" در جلسه‌ی مجمع اعتراض او به فيفا و afc بوده است، گفت: به هيچ وجه بحث اعتراض مطرح نيست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، علی رغبتی در جمع خبرنگاران گفت: به هيچ وجه بحث اعتراض نيست و حتی شب گذشته نمايندگان فيفا و afc ملاقاتی را با علی آبادی داشتند و او نيز مراسم شامی را به افتخار حضور نمايندگان فيفا و afc در هتل استقلال برگزار کرد و به هيچ وجه اعتراضی در کار نيست. حتی هديه‌هايی نيز بين نمايندگان فيفا و afc و سازمان تربيت بدنی رد و بدل شد. دليل غيبت علی آبادی در مجمع امروز تعطيلی سه - چهار روزه و مشغله‌ی کاری فراوان وی در امروز بود.

رغبتی درباره‌ی انتخاب سرمربی تيم ملی گفت: ما بررسی‌های زيادی را در زمان حضورمان در کميته‌ی انتقالی انجام داديم و هم اکنون نيز نام ۲۴ گزينه بر روی ميز رييس بعدی فدراسيون فوتبال وجود دارد و اين رييس وهيات رييسه آينده هستند که بايد درباره‌ی انتخاب سرمربی تيم ملی تصميم‌گيری کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر "آرتور ژورژه " گفت: به هر حال ما مذاکراتی را با وی در زمان حضورمان در کميته انتقالی انجام داديم و فکر می‌کنم که او گزينه‌ی نزديکی برای حضور در ايران است اما حضور نهايی او منوط به نظر هيات رييسه آينده فدراسيون فوتبال است.

وی در پايان گفت: پس از پايان مجمع امروز اعضای هيات رييسه جديد به عنوان جانشينان کميته‌ی انتقالی به فيفا معرفی می‌شوند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35528

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علی کفاشيان رييس فدراسيون فوتبال شد، مهدی تاج نايب رييس اول، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016