شنبه 30 شهريور 1387

کعبی: ريوالدو نشان داد بازيکن بزرگی است، بايد با دو مهاجم بازی می‌کرديم، به ليتبارسکی اطلاعات غلط داده بودند، ايسنا

حسين کعبی گفت: کوروفچی يک تيم حرفه‌يی است اما، توانايی حذف کردن اين تيم را داريم.

مدافع تيم فوتبال سايپا پس از آن که تيم‌اش نتوانست در ديدار خانگی مقابل کوروفچی ازبکستان نتيجه‌ای بهتر از تساوی دو بر دو کسب کند، در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، اظهار کرد: بازی بسيار دشواری انجام داديم چرا که کوروفچی يک تيم حرفه‌ای بود که فوتبال بسيار خوبی بازی می‌کرد. با اين حال سايپا وقتی توانست بر بازی مسلط شود عملکرد بهتری نسبت به حريف داشت. درست است که بازيکنان حريف ما هماهنگ و حرفه‌ ای بودند اما، در واقع آنها دو فرصت گلزنی بيشتر نداشتند که همان دو فرصت را نيز تبديل به گل کردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی افزود: معتقدم فوتبالی که سايپا مقابل کوروفچی انجام داد يکی از بهترين بازی‌های تاريخ باشگاه‌ سايپا بود. ما در اين بازی به خصوص در نيمه‌ی دوم فرصت‌های بسياری برای گلزنی داشتيم اما نتوانستيم از آنها استفاده کنيم و طبيعی است در پايان ۹۰ دقيقه تيمی که بهتر از فرصت‌هايش استفاده کند پيروز می‌شود.

کعبی درباره‌ِی شانس سايپا برای صعود نيز گفت: نمی‌توان نتيجه‌ی مسابقات فوتبال را پيش‌بينی کرد اما همانطور که کوروفچی به ايران آمد و مقابل سايپا يک تساوی گرفت ما نيز می‌توانيم در ازبکستان اين تيم را حذف کنيم. چرا که شناخت‌مان از کوروفچی بيشتر شده و اگر مانند نيمه‌ی دوم بازی رفت باشيم می توانيم حتی کوروفچی را شکست دهيم.

کعبی ادامه داد: ما پيش از آغاز بازی شناخت چندانی از تيم ازبکستانی نداشتيم، آنها بازيکنان بسيار خوبی داشتند اما زمانی که ۲۵ دقيقه از نيمه‌ی نخست گذشت سايپا به مرور شناخت بهتری از حريف پيدا کرد و در واقع بازيکنان ما راه افتادند. طبيعی است نداشتن شناخت از تيم حريف کمی کار را دشوار می کند و شايد همين موضوع باعث شد در بازی رفت نتوانيم کوروفچی را شکست دهيم.

بازيکن تيم سايپا درباره‌ی حضور ريوالدو در تيم کوروفچی نيز گفت: ريوالدو بازيکن بزرگی است، او بسيار خوب و حرفه ای بازی می کرد و به موقع در حمله و دفاع حضور داشت. تنها يک جمله می توان گفت و آن اينکه ريوالدو بازيکن بسيار بزرگی است.

وی گفت: معتقدم در بازی رفت اگر تيم ما با دو مهاجم کار می کرد بهتر نتيجه می‌گرفت چرا که بازی با تک مهاجم سبب شد خيال مدافعان کوروفچی راحت باشد.

کعبی درباره‌ی تعويض کفش خود نيز گفت: کفش من پاره شد، جالب آنکه کفش‌هايم جديد بود و شب بازی برای نخستين بار آنها را پوشيدم، به همين دليل مجبور شدم کفشم را عوض کنم و يکی از کفش‌هايم به رنگ آبی و ديگری نقره‌ای بود که اين موضوع حتی برای داور مسابقه‌ هم سوال‌برانگيز شد.

وی درباره‌ی پايان اختلافاتش با ليتبارسکی نيز گفت: بی ترديد ما اگر با هم مشکلی داشتيم مقابل کوروفچی به ميدان نمی‌رفتم، برخی اطلاعات اشتباه سبب شده بود تا ليتبارسکی از زمان آمدن من به ايران پس از بازی مقابل عربستان خبر نداشته باشد. اما زمانی که فهميد پرواز تيم ملی تاخير داشته و بازيکنان در دو پرواز مختلف به ايران آمده‌اند و من در تاخيرم مقصر نبودم همه چيز حل شد. اين يک اتفاق است و بی‌ترديد ليتبارسکی نيز آن را پذيرفته است.

کعبی در پايان گفت: خوشبختانه در پايان بازی سرمربی و کادر فنی از عملکرد من راضی بودند اما خودم تنها ۵۰ درصد رضايت داشتم چرا که هفته‌ی گذشته از تمرينات دور بودم و معتقدم فوتبال اصلی خود را بازی نکردم.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/38403

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'کعبی: ريوالدو نشان داد بازيکن بزرگی است، بايد با دو مهاجم بازی می‌کرديم، به ليتبارسکی اطلاعات غلط داده بودند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016