چهارشنبه 3 مهر 1387

شکست سنگين سايپا و حذف از ليگ قهرمانان، ناکامی دومين نماينده ايران، مهر

تيم فوتبال سايپا با شکست سنگين برابر تيم فوتبال کوروچی ازبکستان وداع تلخی با رقابت های ليگ قهرمانان آسيا داشت.
به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به ازبکستان، تيم های فوتبال کوروچی ازبکستان و سايپا ايران عصر امروز برگزار کننده آخرين ديدار از مرحله يک چهارم نهايی ليگ قهرمانان آسيا بودند که در اين مسابقه تيم ميزبان موفق شد با نتيجه ۵ بر يک شاگردان ليتبارسکی را مغلوب کرده و در مجموع با برتری ۷ بر ۳ به جمع چهار تيم برتر آسيا راه يابد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين ديدار که در ورزشگاه MHSK - ارتش کوروچی- شهر تاشکند برگزار شد، ويلانووا(۹، ۱۸-پنالتی و ۵۲)، ريوالدو(۴۵-پنالتی) و لوئيزائو(۶۸) برای تيم کوروچی گلزنی کردند و صابر ميرقربانی(۴۸) تنها گل سايپا را به ثمر رساند.

پيش از اين هم تيم های فوتبال آدلايديونايتد استراليا، گامبا اوزاکا و اوراواردز ژاپن با برتری برابر حريفان خود به مرحله نيمه نهايی ليگ قهرمانان آسيا صعود کرده بودند.

تيم های سايپا و سپاهان نمايندگان ايران در اين دوره از رقابتهای ليگ قهرمانان آسيا بودند که سپاهان در همان مرحله مقدماتی حذف شد و سايپا نيز در مرحله يک چهارم نهايی مغلوب کوروچی شد و از دور رقابتها کنا رفت.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/38426

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شکست سنگين سايپا و حذف از ليگ قهرمانان، ناکامی دومين نماينده ايران، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016