چهارشنبه 3 مهر 1387

ليگ قهرمانان آسيا؛ نگاهی به بازی های دور برگشت يک چهارم نهايی، ايسنا

در پايان دور برگشت مرحله ی نيمه نهايی ليگ قهرمانان آسيا تيم های کوروچی ( بنيادکار) ازبکستان، آدلايد استراليا، اوراوا ردز و گامبا اوزاکای ژاپن به مرحله ی نيمه نهايی راه يافتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجوبان ايران (ايسنا)، سايپا که با تساوی ۲ بر۲ در تهران به اميد برتری در تاشکند به ازبکستان رفته بود، در پايان با دريافت پنج گل در بازی برگشت بدرقه شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خوزه لوئيس ويانوئلا با هت تريک خود کوروچی ( بنيادکار) را در بازی برگشت به پيروزی ۵-۱ رساند تا تيم ازبک به نيمه نهايی ليگ قهرمانان آسيا راه پيدا کند و در فکر رويارويی با آدلايد استراليا باشد. ريوالدو و لوئيزا ی برزيلی ديگر گل های ميزبان را در بازی برگشت به ثمر رساندند. عيسی ترائوره هم تک گل سايپا را وارد دروازه ی حريف کرد.


آدلايد در نيمه نهايی

گل نيمه ی دوم روبرت کورنتويت، آدلايد استراليا را در بازی برگشت يک چهارم نهايی ليگ قهرمانان آسيا به پيروزی رساند و صعود اين تيم را به نيمه نهايی قطعی کرد.

آدلايد که در بازی رفت چهارشنبه گذشته در ورزشگاه هيندمارش با کاشيما آنتلرز قهرمان فصل گذشته جی ليگ به تساوی ۱-۱ رسيده بود در بازی برگشت ۱-۰ برنده شد تا برای نخستين بار تيمی از استراليا در مرحله نيمه نهايی ليگ قهرمانان آسيا حاضر باشد.


بازگشت اوراوا

اوراوا ردز مدافع عنوان قهرمانی ليگ قهرمانان آسيا با وجود شکست در بازی رفت القادسيه کويت را مغلوب کرد و به نيمه نهايی ليگ قهرمانان آسيا رسيد.

اوراوا ردز در بازی برگشت با گل های تاکاهيتو سوما و مارکوس توليو تاناکا ميهمان کويتی را ۲-۰ ناکام گذاشت و انتقام بازی رفت را گرفت.

القادسيه چهارشنبه هفته پيش موفق شده بود در کويت ۳-۲ برابر اوراوا برنده شود و شانس خوبی برای رسيده به نيمه نهايی پيدا کند. اما تيم ژاپنی در بازی برگشت همه اميدهای آنها را به باد داد.

اواراوا در نيمه نهايی بازی ها با گامبا اوزاکا ژاپن روبرو خواهد شد تا تنها يک ژاپنی در فينال حضور داشته باشد.


صعود گامبااوزاکا باگل های ديرهنگام

گل های ديرهنگام ماساتو يامازاکی بازيکن تعويضی و رونی برزيلی گامبا اوزاکا را به پيروزی ۲-۰ برابر الکرامه رساند تا نماينده ی ژاپن بليت صعود به نيمه نهايی را بدست آورد.

ژاپنی ها در بازی رفت هم موفق شده بودند، الکرامه سوريه را ۲-۱ در حمس شکست دهند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/38427

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ليگ قهرمانان آسيا؛ نگاهی به بازی های دور برگشت يک چهارم نهايی، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016