شنبه 21 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دبير كل كميته ملي المپيك ايران: مدال‌هاي بي‌نظيري گرفتيم

دبير كل كميته ملي المپيك ايران در حالي كه معتقد است ايران بهترين روز‌هاي ورزشش را مي‌گذراند، همچنان به افتخار‌آفريني‌هاي كشتي‌گيران آزاد در دو روز باقي‌مانده اميدوار است.

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به لندن، اظهار كرد: شرايط كاروان ايران در المپيك بسيار خوب است. اگر به تاريخچه ورزش كشورمان نگاه كنيم، مي‌فهميم كه اين نتيجه، تاريخي‌ترين نتيجه كاروان ورزشي ايران است و كاروان ايران تاكنون فوق‌العاده بوده است. يكي از نكاتي كه براي ما بسيار اهميت داشت، اين كه در اين دوره از رقابت‌ها در كشتي فرنگي، دووميداني و وزنه‌برداري مدال‌هاي باارزشي گرفتيم. مدال‌هايي كه هر كدام مي‌تواند در موزه افتخارات ايران بدرخشد. شما مي‌دانيد كه المپيك جاي كوچكي نيست و گرفتن ده مدال در آن كار راحتي نيست. كاري كه تاكنون انجام شده است.

وي در ادامه به رشته‌هاي كشتي فرنگي و وزنه‌برداري اشاره كرد و گفت: مدال‌هايي كه اين دو رشته گرفتند، مدال‌هاي بي‌نظيري بود. به نظر من اين تيم‌ها را نبايد به صورت انفرادي و يا يك ورزش انفرادي ديد. اين تيم وزنه‌برداري و تيم كشتي فرنگي بوده كه توانسته در بازي‌هاي المپيك موفق باشد.

وي در مورد كشتي آزاد هم گفت: رسول خادم از زماني كه به كشتي آمده، تمام تلاشش را كرده تا تيمش را منسجم كند و من فكر مي كنم در اين راه موفق بوده است. همين مدال نقره صادق گودرزي را ببنيد. اين مدال خيلي با ارزش بود. او در برابر حريف آمريكايي كم فروشي نكرد. هر آنچه كه داشت گذاشت و من شك ندارم كه در روز‌هاي آينده هم مي‌توانيم در كشتي آزاد به موفقيت‌هاي بيشتري برسيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دبير كل كميته ملي المپيك ايران در پايان در مورد عملكرد تكواندو‌كاران نيز گفت:‌ بگذاريد به ايران برگرديم و با كارشناسي بيشتري در مورد تكواندو صحبت كنيم. به هر حال آن‌ها كمتر از حد انتظار ظاهر شدند و بايد اين مساله به صورت دقيق موشكافي شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016