شنبه 1 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

کی‌روش: مردم خوب می‌دانند موضوع رفتنم چه بود

تسنیم ـ سرمربی پرتغالی تيم ملی فوتبال کشورمان گفت: به دليل فشارهايی که روی من و رئيس فدراسيون فوتبال بود، از سمت خود استعفا کردم.

کارلوس کی‌روش بعد از جلسه با علی کفاشيان اظهار داشت: بله من امروز استعفا دادم. دليل آن هم فشارهايی بود که روی من و کفاشيان وجود داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی درباره اينکه فشارها از سوی چه کسانی بوده است، گفت: نيازی به صحبت در اين مورد نيست و همه مردم می‌دانند که موضوع چه بوده است.

سرمربی مستعفی تيم ملی ادامه داد: کسی نمی‌تواند بگويد من قصد ادامه همکاری با تيم ملی را نداشتم. اين جدايی خواسته و تصميم من نبود حتی رئيس فدراسيون فوتبال هم اين موضوع را نمی‌خواست اما برخلاف آرزوها و خواسته‌های خود ناچار به اين کار شديم.

کی‌روش در پاسخ به اينکه آيا صحبت‌های وزير ورزش را شنيده و آيا منظورش وزير ورزش است، تصريح کرد: ما و همه مردم می‌دانيم چه کسی و به خاطر چه چيزی اين کارها را انجام داده است. بايد ديد تکليف خواسته مردم که موافق ماندنم بودند چه می‌شود؟ اين سؤالات را بايد از کسی بپرسيد که به ما فشار آورد تا من کنار بروم. بيش از اين در اين باره صحبت نمی‌کنم.

وی درباره اينکه درباره جدايی از ايران غرامتی خواهد گرفت، تأکيد کرد: جدايی من کاملاً محترمانه و صلح‌آميز بود، چرا که با کفاشيان دوست هستم. اتفاقی که افتاد بر خلاف افکار و انتظاراتم بود.

کی‌روش در پايان خاطر نشان کرد: شرمنده مردم هستم اگر با اين خبر نوروزشان خراب شد اما آنها بدانند که اين جدايی خارج از حيطه اختيارات من بوده است و همين‌جا از همه مردم و دوستان عذرخواهی می‌کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016