شنبه 2 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تلفن‌هاي خانگي هوشمند مي‌شود!، همكاران سيستم

جاي بسي خوشوقتي است كه هنوز هم برخي از مهندسان روي تلفن‌هاي خانگي كار مي‌كنند. دو شركت Panasonic و Verizon كوشيده‌اند اين تلفن‌ها را در سال 2009 بهبود دهند.

نام آخرين تلفن بي‌سيم شركت Panasonic ممكن است قدري عجيب و متفاوت به نظر برسد: KX-TG7432. حتي شايد نتوانيد اين نام را حفظ كنيد و بايد هر بار از روي بروشور نام آن را چك نماييد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين دستگاه با تلفن‌هاي قبلي پاناسونيك وجوه اشتراك زيادي دارد، به طور مثال قيمت آن حدود 90 دلار است و پاسخگوي ديجيتال دارد، اما مي‌توانيد با مبلغ 30 دلار گوشي‌هاي اضافي براي آن تهيه كرده و در هرنقطه‌اي از منزل قرار دهيد. اين تلفن داراي صفحه مونيتور بزرگ سياه و سفيد است كه روي آن ليست تماس‌گيرندگان، صندوق صوتي و تنظيمات را مشاهده مي‌كنيد.

بااستفاده از اين تلفن ديگر ناچار نيستيد به كليه پيام‌هاي خود به نوبت گوش دهيد، بلكه مي‌توانيد پس از مشاهده ليست تماس گيرندگان، تنها پيام‌هاي مهم را انتخاب کنيد. علاوه بر آن، اين تلفن سيستم "مزاحم نشويد" دارد كه اجازه مي‌دهد در ساعت‌هاي خاصي از روز يا شب تلفن زنگ نزند.

Caller ID اين تلفن به صورت سخنگوست؛ به نحوي كه نام تماس‌گيرنده پخش مي‌شود و مي‌توانيد بدانيد چه كسي پشت خط در انتظار صحبت با شماست. در صورتي كه سيستم نام تماس‌گيرنده را تشخيص ندهد، شهر مبدا تماس را مشخص مي‌كند.

Verizon Hub تلفن ديگري است كه حدود 150 دلار قيمت دارد و پيچيده‌تر از تلفن پاناسونيك است. اين تلفن تركيبي است از خط زميني، تلفن همراه و تلفن اينترنتي. اين سيستم بسيار شكيل است و مي‌توانيد با استفاده از خط اينترنتي آن در تلفن‌هاي بين‌المللي خود صرفه‌جويي كنيد. اين تلفن در صورت اتصال به اينترنت مي‌تواند به تلفن‌هاي همراه پيامك بفرستد و يا فيلم‌هاي اينترنتي را دانلود كرده و روي صفحه 7 اينچي خود نمايش دهد.


ارسال به بالاترین | Share | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016