دوشنبه 1 اسفند 1384

اسماعيل هنيه: هيات "حماس" بزودي گفت وگو با گروههاي فلسطيني را آغاز مي‌كند، ايرنا

بيروت، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۱۱/۲۹‬

"اسماعيل هنيه" از مقام‌هاي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين "حماس" و نامزد منصب نخست وزيري حكومت خودگردان روز يكشنبه گفت:هياتي از جنبش مقاومت اسلامي فلسطين "حماس" بزودي گفت وگو با گروههاي فلسطيني براي تشكيل كابينه جديد را آغاز مي‌كند.

به گزارش منابع خبري فلسطين ،هنيه روز يكشنبه در نشست خبري در منزل خود در غزه اظهار داشت كه به طور رسمي از سوي حماس مكلف به منصب نخست وزير حكومت خودگردان فلسطين شده‌است.

اين مقام حماس تصريح كرد: يك هيات از حماس به سرپرستي "محمود الزهار" از رهبران حماس از امشب و يا فردا مشورت‌هاي خود با همه گروههاي فلسطيني را آغاز مي‌كند.

وي در واكنش به مجازات‌هاي اسراييل براي بلوكه كردن اندوخته‌هاي مالياتي حكومت خودگردان فلسطين خاطر نشان كرد:اين تلاش‌ها به منظور به زانو در آوردن اراده مردم فلسطين و ضربه زدن به پايدتري آنها است .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي تاكيد كرد كه تدابير خصمانه اسراييل موجب نگراني و ترس و خلل در اراده قوي مردم فلسطين نخواهد شد.

اسماعيل هنيه ‪ ۴۳‬ساله در سال ‪ ۱۹۶۳‬ميلادي در باريكه غزه در اردوگاه الشاطي زاده و داراي ‪ ۱۳‬فرزند مي‌باشد .

هنيه داراي مدرك كارشناسي در رشته زبان عربي از دانشگاه الازهر شاخه غزه است و سه بار به وسيله رژيم صهيونيستي اسير شده است .

اين رهبر حماس بارنخست به مدت ‪ ۱۸‬ماه و بار دوم به مدت شش ماه و بار سوم به مدت سه سال اسير در بند رژيم صهيونيستي بوده است.

دنبالک: http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/28913

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اسماعيل هنيه: هيات "حماس" بزودي گفت وگو با گروههاي فلسطيني را آغاز مي‌كند، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016