چهارشنبه 26 تیر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


تازه های سايت پندار

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> چراغاني 66 معبر پايتخت در اوج بي برقي، برنا

چراغاني و تزيينات خيابان هاي پايتخت به مناسبت هاي مختلف ملي، مذهبي و انقلابي امري بود که سال ها انجام مي شد. در اين ميان آذين بندي معابر کلان شهر تهران در اعياد رجب و شعبان به نقطه اوج خود مي رسد و مديريت شهري سعي مي کند با نورپردازي، گلباران، نصب پرچم و پلاکارد هاي متعدد نقشي در شادباش اين اعياد ايفا کند.

مسابقات بهترين چراغاتي محلات، بهترين عکس از آذين بندي ها، جشنواره هاي مختلف نور پردازي، نور افشاني و گلباران شهر در ميدان گاه ها، بزرگراه ها و خيابان هاي اصلي، خانه هاي فرهنگ و فرهنگسرا ها از جمله اقدامات مديران اسبق شهري در اعياد رجب و نيمه شعبان بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اما به نظر مي رسد با توجه به مشارکت عمومي شهروندان براي رفع کاستي هاي موجود، امسال شاهد تزيينات مردمي چنداني نباشيم.

با اين وجود شهرداري تهران کماکان بر چراغاني و آذين بندي ميدان گاه ها و معابر اصلي شهر تهران اصرار مي ورزد.

«مهدي گلشني» معاون آموزش و امور مناطق سازمان زيباسازي شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعي برنا، اين نورپردازي ها را يکي از فعاليت هاي عمده شهرداري تهران در مناسبت هاي ملي و مذهبي خواند و چراغاني امسال را بر مبناي تعاملات شهرداري و اداره برق عنوان کرد.
وي بر چراغاني 66 ميدان و معبر شهر تاکيد و اظهار کرد: «امسال سعي کرديم ميدان ها را به چند معبر و ميدان اصلي محدود کنيم و آذين بندي ها را بيشتر به سمت پرچم ها و آذين هاي رنگي بکشانيم.»

گلشني ادامه داد: «امسال با توجه به کمبود هاي موجود، تلاش کرديم تا روحيه شادي در جشن ها را در روز به شهروندان منتقل کنيم و تاکيد کرديم که از لامپ هاي کم مصرف استفاده شود.»

معاون آموزش و امور مناطق سازمان زيبا سازي شهر تهران از خاموشي آذين بندي ها در موارد غير ضروري سخن گفت و پوشش تبليغات فرهنگي در بيلبورد هاي تبليغاتي، پل ها و... با مضمون پيام هاي تبريک را از جمله اقدامات سازمان زيبا سازي در اين اعياد خواند.





Copyright: gooya.com 2016