یکشنبه 30 تیر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


تازه های سايت پندار

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> قطع برق مردم و نورافشانی ساختمان های دولتی! + عکس، عصرایران

در حالی که وزارت نیرو مدام از مردم می خواهد ولو با خاموش کردن یک لامپ اضافی ، در مصرف برق صرفه جویی کنند تا بحران فعلی پشت سر گذاشته شود، برخی دستگاه های دولتی بدون توجه به وضعیت موجود و خاموشی های گسترده ، همچنان در مسیر اسراف گری در مصرف انرژی برق هستند .

تصاویری که مشاهده می کنید مربوط به بخشی از مرکز شهر تهران است و آنچنان که می بینید در این تصاویر بخشی از شهر به دلیل قطع برق در خاموشی به سر می برد و در این شرایط نور افشانی و درخشندگی یک برج ، در بخشی که برق آن قطع نشده است خود نمایی می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

درحالی که در روز 26 خرداد ۱۳۸۷دستگاه‌هاي دولتي طی بخشنامه ای به اجتناب از اسراف در مصرف انرژي به ويژه آب و برق توصیه شده اند ،وزارت نفت به این شکل ضمن نادیده گرفتن بخشنامه ، همچنان اصرار دارد نمای بیرونی ساختمان مرکزی خود را در تقاطع حافظ - طالقانی نورافشانی کند هر چند که همسایگان این برج معروف دولتی، در خاموشی مطلق به سر ببرند و با ناراحتی به این دهن کجی آشکار به حقوق خود بنگرند .

noorafshani-blackout2.jpg
البته چنین موضوعی متاسفانه در بسیاری از دستگاه های دولتی و عمومی دیگر نیز مشهود است و برج وزارت نفت مشتی است نمونه خروار.





Copyright: gooya.com 2016