چهارشنبه 17 مهر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> حضور گلشيفته فراهانی در افتتاحيه فيلم مجموعه دروغ ها + عکس، اعتماد

برگزاري مراسم فرش قرمز افتتاحيه آغاز اکران فيلم «مجموعه دروغ ها» يکشنبه شب در مرکز لينکلن نيويورک عملاً به معناي آغاز فصل جديد نمايش فيلم هايي با مضمون سياست در جهان در آستانه انتخابات رياست جمهوري امريکا بود.

کمپاني وارنر توليدکننده فيلم جديد ريدلي اسکات که مضموني منتقدانه عليه سياست هاي امريکا در خاورميانه دارد، يکشنبه شب با ترتيب دادن مراسم افتتاحيه در نيويورک سازندگان فيلم را کنار هم جمع کرد تا سرانجام يکي از مهم ترين فيلم هاي امسال سينماي امريکا که در سکوت خبري کامل توليد شد براي نخستين بار به نمايش درآيد.تقريباً تمام سازندگان فيلم در مراسم يکشنبه شب حضور داشتند تا به تماشاي فيلمي بنشينند که بيش از هر چيز در نقد عملکرد دولتمردان امريکايي است.
farahani_ny_1.jpg



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

farahani_ny_3.jpg
آنچنان که لئوناردو دي کاپريو بازيگر نقش اول فيلم در همين مراسم گفت؛ «ما اصلاً قصد نداشتيم عقايد سياسي مان را به يکديگر تحميل کنيم، فقط سعي کرديم واقعيات تلخ و جوانب منفي سياست خارجي امريکا و خاورميانه را به تصوير بکشيم.» دي کاپريو در تکميل صحبت هايش گفت؛ «اين فيلم نگاهي واقع گرايانه به جنگي که امريکا به راه انداخته و عواقبي که در پي آن به وجود آمده، داشته است.»راسل کرو هم از همکاري دوباره با ريدلي اسکات ابراز خوشحالي کرده و گفته است؛ «ريدلي فيلمساز متفاوتي است که در طول اين سال ها اصلاً توانايي هايش را از دست نداده است.»

farahani_ny_2.jpg
گلشيفته فراهاني بازيگر ايراني فيلم هم از ديگر حاضران در مراسم بود که با ظاهر کاملاً متفاوتي مورد توجه خبرنگاران و عکاسان قرار گرفت.خبرگزاري هاي معتبر در گزارش هايشان اشاره يي به صحبت هاي فراهاني در مراسم فوق نکرده اند اما عکس هاي مختلفي از او را منتشر کرده اند. هنوز منتقدان معروف درباره ساختار و محتواي فيلم با توجه به عدم نمايش آن در هيچ جشنواره و محلي مطلبي منتشر نکرده اند.با نمايش عمومي فيلم «مجموعه دروغ ها» از روز جمعه عملاً فصل نمايش فيلم هاي سياسي در امريکا و سراسر جهان آغاز مي شود. اين فصل با فيلم هاي سياسي صريح تري چون «W» ادامه مي يابد. «W» فيلم جديد اليور استون اثري شخصيت محور درباره زندگي جرج دبليو بوش در زمينه هاي گوناگوني چون ارتباطات خانوادگي و پيشرفت سياسي است. اين فيلم زندگي بوش را از زمان ازدواج تا رسيدن به مقام رياست جمهوري و نهايتاً صدور دستور حمله به عراق روايت مي کند. جمعه هفته پيش هم فيلم سياسي اما کميک «يک سرود امريکايي» ساخته ديويد زوکر اکران شد که نگاهي طنزآميز به ارزش هاي سياسي امريکا دارد. زوکر کارگردان فيلم سازنده سري فيلم هاي کمدي چون «اسلحه برهنه» و «فيلم ترسناک» است.مستند «Religulous» ساخته لري چارلز هم از ديگر فيلم هاي سياسي اکران شده اين هفته است.





Copyright: gooya.com 2016