جمعه 26 مهر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> «بامبي» تاثيرگذارترين فيلم تاريخ سينما، جم آنلاين

كارتون «بامبي» محصول سال 1942 كمپاني والت ديزني احساسي‌ترين فيلم تاريخ سينما لقب گرفت.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل روزنامه «تلگراف»، با وجود اين كه 66 سال از ساخت اين انيميشن كه داستان زندگي يك بره آهوست، مي‌گذرد، تمام عناصر يك فيلم احساسي از قبيل دوست داشتن، زندگي واقعي و غم از دست دادن را داراست و تأثيرگذارترين، احساسي‌ترين و اشك‌آورترين فيلم توليد شده تاريخ سينما لقب گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

يكي از صحنه‌هايي كه بغض در گلو ايجاد مي‌كند، هنگامي است كه مادر «بامبي» توسط شكارچيان كشته مي‌شود. اين صحنه در فيلم نمايش داده نمي‌شود و به جاي آن پدر بامبي آهسته به او مي‌گويد: «مادرت ديگر نمي‌تواند با تو باشد» و آن دو در برف به راه خود ادامه مي‌دهند.

در نظرسنجي كه به صورت آنلاين از بيش از سي هزار شركت كننده صورت گرفت، كارتون «بامبي» توانست با به دست آوردن 18 درصد از كل آرا، در صدر احساسي ترين فيلم تاريخ سينما قرار بگيرد.

فيلم‌هاي «روح» با بازي «دمي مور» و «پاتريك اسويز» با به دست آوردن 16 درصد در رده دوم جا گرفت. «شيرشاه» ديگر كارتون والت ديزني و فيلم «اي.تي.» ساخته استيون اسپيلبرگ با 14 درصد آرا مشتركا در رتبه سوم قرار گرفتند.

«تايتانيك» با بازي «لئوناردو دي كاپريو» و «كيت وينسلت»، «ساحل‌ها» با بازي بت ميدلر، «فلوريدا» با بازي تام هنكس، «واتر شيپ داون»، «ماگنولياي آهني» و «پسرها گريه نمي‌كنند» در رده‌هاي بعدي قرار گرفتند.





Copyright: gooya.com 2016