سه شنبه 21 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> پخش رایگان پلاک‌های تبلیغاتی باراک اوباما در میادین تهران!، اصلاحات

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حالی با پیروزی باراک اوباما، نامزد آفریقایی تبار و دموکرات به پایان رسید که در موارد متعددی تبلیغات نامزدهای نهایی انتخابات حتی بعد از پایان رای‌گیری نیز ادامه داشت و به کشورهای دیگر هم تسری یافت!

در این میان، یکی از خبرگزاری‌های دولت نهم (برنا) امروز یک‌شنبه اعلام کرد که پس از ثبت پیروزی باراک اوباما به عنوان چهل و چهارمین رییس جمهور آمریکا؛ دامنه تبلیغات این نامزد آفریقایی تبار به تهران هم رسیده است و در مناطق پرتردد و میادین شلوغ پایتخت توزیع نمونه‌هایی از این تبلیغات دیده می‌شود!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بر اساس این گزارش؛ توزیع رایگان گل سینه، پلاک تزئینی، سنجاق کت و گردنبند که در آن تصویر باراک اوباما در کنار پرچم آمریکا حک شده در میان شهروندان تهرانی نمونه‌ای از این تبلیغات است که در میادین پرتردد پایتخت دیده می‌شود.

با آن که توزیع رایگان اقلام تبلیغاتی و تصاویر رییس جمهور جدید آمریکا همچنان در میادین شهر تهران ادامه دارد؛ مسئولان امر تاکنون برای شناسایی عاملان و بررسی اهداف احتمالی این فعالیت‌ها اقدامی نکرده‌اند.
خبرگزاری‌های رسمی دولت نهم در حالی از توزیع رایگان اقلام تبلیغاتی و تصاویر باراک اوباما در میادین شهر تهران خبر می‌دهند که آقای احمدی‌نژاد برای اولین بار در سه دهه گذشته، در پیامی بی‌سابقه به باراک اوباما پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تبریک گفت. این پیام بی‌سابقه که با انتقاد چهره‌های شاخص و اصیل اصولگرا و البته سکوت توام با رضایت حامیان دولت مواجه شده است، واکنش متبخترانه و از سر غرور آقای اوباما را در پی داشت.





Copyright: gooya.com 2016