سه شنبه 18 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> دزدان کیف قاپ درتهران (ویدئو)

شلیک پلیس به کیف قاپان فراری، اولویتهای پلیس در نیمه دوم سال
رئیس پلیس تهران از شلیک ماموران به سارقان کیف قاپ در حین فرار از صحنه سرقت خبر داد.

سردار حسین ساجدی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت : طرح برخورد با کیف قاپان از الویت های مهم پلیس تهران به خصوص در طرح امنیت محله محور است. ماموران با گشت در اطراف مراکز خرید و بانک ها به این دسته از مجرمان اجازه فعالیت مجرمانه نمی دهند و در صورت مشاهده به شدت با آنها برخورد می کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی افزود: ماموران پلیس در صورت مشاهده کیف قاپان در حین سرقت ، به آنها اخطار می دهند و در صورت فرار دزدان با رعایت قانون به کارگیری سلاح به سوی سارقان شلیک خواهند کرد. به طوری که در شبکه سارقان کیف قاپ که هفته گذشته از سوی پلیس آگاهی منهدم شد چهار نفر از دزدان هنگام فرار با شلیک ماموران زمینگیر و دستگیر شدند.پ

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: نکته جالب اینکه اغلب این کیف قاپان مدتی پس از دستگیری از سوی پلیس دوباره به این جرم رو آورده و دستگیر می شوند. پلیس آگاهی سال گذشته اعضای یک شبکه کیف قاپی را در تهران دستگیر کرد که امسال نیز در جریان انهدام شبکه بزرگ کیف قاپی تعدادی از افراد دستگیر شده سال گذشته نیز در این باند فعالیت داشتند.

وی در پایان تاکید کرد، پلیس با برهم زنندگان امنیت شهروندان به طور قاطع برخورد می کند و در شش ماهه دوم امسال نیز برخورد با اراذل و اوباش، سرقتها و مواد فروشان خرد و کلان جزو اولویتهای پلیس است.



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016