شنبه 27 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> اردوغان و مشاور اردوغان دو معترض به سانحه معدن در ترکیه را کتک زدند! (تصویر + ویدئو)

رادیو فردا - بدترین سانحه معدن در ترکیه که جان بیش از ۲۸۰ معدنچی را در شهر «سما» گرفته و به موجی از اعتراضات در آن کشور تبدیل شده با انتشار تصاویر مشاور نخست‌وزیر در حال کتک زدن یک معترض در وسط خیابان جنجالی‌تر شده است.

در این تصاویر یوسف یرکل، از مشاوران رجب طیب اردوغان، نخست‌وزیر ترکیه، و از معاونان رئیس دفتر او، به یکی از معترضان، که پلیس در میان خیابان نگه داشته است لگد می‌زند.





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به‌گزارش خبرنگار «خودنویس» از ترکیه؛ پس از انتشار عکس و ویدئوی ضرب‌ و شتم یکی از معترضان به حادثه سومای ترکیه توسط مشاور اردوغان، این بار خود نخست‌ وزیر ترکیه وارد عمل شده و به یکی از معترضان حمله و وی را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

بنابراخبار رسیده از مانیسا، خانواده‌های حادثه‌دیده، علیه رجب طیب اردوغان، که پس از فاجعه معدن از این شهر بازدید می‌کرد، او را «هو» کردند و خشم خود را از اظهارات و عملکرد دولت عدالت و توسعه در امر خصوصی‌سازی با کوبیدن مشت و لگد به خودروی نخست‌وزیر نشان دادند.

این واکنش خانواده‌ها و بستگان کارگران حادثه‌دیده موجب شد تا نخست‌وزیر ترکیه برای مدتی در یک مرکز خرید پناه بگیرد.

براساس ویدئویی که از لحظه ورود اردوغان به این مرکز خرید در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده، وی در پاسخ به یکی از معترضان که خواستار استعفای دولت شده بود، به این معترض حمله و وی را مورد ضرب و شتم قرار داد.



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016