شنبه 27 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> اقامتگاه پنج میلیون دلاری سفیر جمهوری اسلامی در نروژ!

بازتاب خرید اقامتگاه ۳۰ میلیون کرونی برای سفیر ایران در اسلو در رسانه های نروژ
استکهلمیان – رقم آنقدر کلان است که حتی رسانه های اقتصادی معتبر نروژی نیز به بازتاب آن پرداخته اند . خبر خریداری یک خانه مجلل ۳۰ میلیون کرونی بعنوان اقامتگاه اختصاصی مجید نیلی سفیر فعلی جمهوری اسلامی ایران در اسلو پایتخت پادشاهی نروژ. (توجه: این محل سفارت جمهوری اسلامی نیست اقامتگاه سفیر است)

به نوشته نشریه اقتصاد روز چاپ اسلو، این خانه مجلل به مساحت ۷۰۰ متر مربع به مبلغ ۲۹مجید نیلی سفیر ایران در اسلو نروژ میلیون و ۳۵۰ هزار کرون که در محله «هولت کیل» واقع در منطقه «با اوروم» قرار دارد تنها بعنوان منزل اختصاصی سفیر، و نه سفارتخانه، خریداری شده است.





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نشریه اقتصاد نو مصاحبه ای نیز با «ادوارد چپسانگ» شاغل در کمپانی مسکن «دی ان بی » که از سوی سفارت ایران در اسلو مامور انجام این خرید شده انجام داده است.

این دلال معاملات ملکی به روزنامه اقتصاد نو گفت که سفارتخانه وی را مامور یافتن مسکنی «در شان سفیر» که «بشود در آن پذیرایی کرد» گمارده است.

این خانه که در خبر روزنامه اقتصاد نو چاپ نروژ «یک خانه عظیم، نادر، زیبا، فوق العاده و در محلی پنهان از انظار» توصیف شده توسط یک مالک خصوصی به فروش رسیده است.

مبلغ ۱۶۵۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان (معادل ۳۰ میلیون کرون نروژ) در حالی از جیب مالیات دهندگان ایرانی برای خرید این خانه مجلل پرداخت شده است که دولت اخیرا با وسیع ترین تبلیغات از شهروندان خواسته بود که بواسطه خالی بودن کیسه دولت از «یارانه» ماهی ۴۵ هزار تومان (۸۱ کرون نروژ) خود صرف نظر کنند.



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016