شنبه 27 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> تماشاگران ایرانی در تهران تیم ملی کشتی آمریکا را تشویق کردند (تصاویر+ویدئو)

81165451-5697924.jpg
به گزارش ایرنا، کشتی گیران آمریکایی که بعد از عنوان نهمی و در حالی که با لباس گرمکن قصد داشتند از کنار تشک به محل استقرار خود بروند، با تشویق های بی امان تماشاگران حاضر در سالن ورزشی شهدای هفتم تیر تهران مواجه شده و این مساله باعث شد که آنان در سالن بمانند و به ابراز احساسات تماشاگران کشورمان پاسخ دهند.

smithIranUSwrestler1.jpg

smithIranUSwrestler2.jpg

smithIranUSwrestler3.jpg

13930226231144962.jpg

1393022620044.jpg

تماشاگران کشتی دوست ایرانی در ابتدا، «روبرت اسمیت» کشتی گیر وزن 130 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی آمریکا را مورد تشویق قرار دادند که وی مجبور شد به روی تشک بیاید و به دنبال او، سایر اعضای تیم ملی کشتی فرنگی آمریکا نیز به روی تشک آمده و مورد تشویق حاضران در سالن قرار گرفتند.

به همراه تیم ملی کشتی فرنگی آمریکا، رییس فدراسیون کشتی این کشور و همچنین خانم «باروک» سرپرست این تیم به ایران سفر کرده اند:

Christina-Kiki-Kelley-2.jpg

Christina-Kiki-Kelley-1.jpg
تقاطع: برای اولین بار در ایران یک زن بر روی تشک محل برگزاری رقابت‌ها رفت و در ادامه نیز مسابقات را از جایگاه ویژه تماشا کرد.

این زن، کریستینا کلی مدیر تیم کشتی فرنگی امریکا بود که سرپرستی کاروان این کشور، شامل هشت کشتی‌گیر و چهار مربی مرد را در مسابقات تهران بر عهده داشت.

خانم کلی در مراسم افتتاحیه روی تشک‌ سالن هفت تیر رفت و با در دست داشتن پرچم امریکا، جلودار تیم این کشور در آیین رژه‌ی تیم‌ها بود.

او سپس به جایگاه ویژه رفت و به عنوان تنها زن حاضر در سالن، به تماشای رقابت‌‌ها نشست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016