چهارشنبه 30 دی 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> تصویری: دستگاهی که عکس‌تان را روی قهوه چاپ می‌کند

طرح‌های زیبا و نوآورانه‌ روی قهوه یکی از مهارت‌های مهم کسانی به شمار می‌رود که کافه دارند و با این طرح‌ها خودنمایی می‌کنند. حال یک شرکت دستگاهی را ساخته است که به راحتی طرح‌های سخت حتی تصویر شما را روی قهوه می‌زند.

به گزارش گروه علم و فناوری آنا به نقل از GizMag، دستگاه Ripple Maker در واقع یک پرینتر سه‌بعدی است که می‌تواند تصویر، متن یا حتی طرح‌های گرافیک را روی کف قهوه چاپ کند.

esspressoprinter.JPG



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

این دستگاه در نمایشگاه CES امسال معرفی شد و قرار است چندین شرکت هواپیمایی و شرکت‌های بزرگ از این دستگاه برای سرو قهوه به مسافران و کارمندان خود استفاده کنند.

ریپل میکر ترکیبی از فناوری‌های چاپ سه‌بعدی جوهری است که در آن از پودر قهوه استفاده شده است. نحوه کار با این دستگاه بسیار ساده است. فقط کافی است که طرح را انتخاب کنید و لیوان قهوه را زیر دستگاه قرار بدهید تا آن طرح را روی کف قهوه ببینید؛ آن هم در عرض 10 ثانیه.

برای دادن طرح به دستگاه نیز می‌توان از اپلیکیشن آن که در ابزارهای مبتنی بر آندروید و iOS قابل اجراست، استفاده کرد. این اپلیکیشن یک سری طرح به صورت پیش‌فرض دارد که می‌توان به راحتی یکی از آنها را انتخاب کرد و یا یکی از تصاویر خود را از گوشی انتخاب و چاپ کنند.


چهره هاي سينمايي ايران كه به تازگي مهاجرت كرده اند


سلبریتی هایی که همسر سیاه پوست دارند


عکسهای کمتر دیده شده از شعبان بی مخ


بازیگران معروف زن ایران که مادری مشهور دارند


تصاويري از تهران در دهه ٦٠ و ٧٠ ميلادي


بهترین کشورها برای مردان مجرد



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016