یکشنبه 23 اسفند 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> چشم گربه‌ای مد جدید بعد از گوش الاغی! (+عکس)

به گزارش میزان، همین چند وقت پیش بود که رسانه‌ها از مد شدن یک جراحی پلاستیک جدید به نام گوش الاغی خبر دادند. هنوز تب و تاب گوش الاغی فروکش نکرده که یک مد جدید هم از راه رسیده به نام «چشم گربه‌ای». اول فکر کردیم این موضوع یک شوخی ساده در شبکه‌های اجتماعی است، اما وقتی با مطب یک جراح پلاستیک تماس گرفتیم، دیدیم ماجرا واقعیت دارد و اصلاً شوخی نیست.

در مطبی که ما تماس گرفتیم گربه‌ای کردن چشم‌ها ۱۲ میلیون تومان آب می‌خورد. منشی مطب تاکید می‌کند این عمل فقط مختص خانم‌ها نیست و آقایان هم می‌توانند از این خدمات استفاده کنند. در مورد شیوه انجام عمل توضیح می‌دهند: در این عمل چشم و دم ابرو‌ها به بالا کشیده می‌شود. مدت زمان جراحی حدود ۳ ساعت است و بلافاصله بعد از عمل بیمار مرخص می‌شود.





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در پاسخ به نگرانی ما در مورد عوارض این جراحی هم می‌گویند: در این عمل نیازی به بیهوشی نیست و تحت بی‌حسی موضعی با تزریق داروهای آرامبخش انجام می‌شود. بخیه‌ها هم یک هفته بعد از عمل کشیده می‌شوند.

عوارضی هم جز اندکی جای زخم پای چشم و کبودی که به مرور زمان برطرف می‌شود وجود ندارد.» در پایان هم دوستانه به ما اطمینان خاطر می‌دهد که ماندگاری این جراحی دائمی است و نیاز به تکرار آن نیست.


هنرمندان ایرانی چگونه تناسب اندام خود را حفظ می کنند؟


این زن طراح هتل لوکس فرشته در تهران است


بازیگرانی که در نقش روحانی ظاهر شدند


وقتی پدر و مادر ایرانی داشتن "تابلو" می شود!



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016