جمعه 31 تیر 1384

تاکيد هاشمي بر تسريع در تشکيل جبهه اعتدال اسلامي، هاتف

يک گروه محدود و منسجم سريعا جبهه اعتدال را تشکيل دهد

هاشمي رفسنجاني چند روز پيش در ديدار با يکي از نزديکانش از فعاليت هاي انجام شده براي تشکيل جبهه اعتدال اسلامي مي پرسد؟ و در ادامه مي گويد: من در اين باره بسيار جدي هستم ، شما هم برويد سريعا با يک گروه منسجم ، کاري و محدود مقدمات آغار فعاليت جبهه اعتدال اسلامي را فراهم کنيد.

گزارش پايگاه اطلاع ر ساني "هاتف " حاکي است : هاشمي رفسنجاني در ادمه مي گويد ؛پس از اينکه اين جمع را گرد آورديد اگر لازم شد بيائيد تا من بيشتر در مورد جبهه اعتدال صحبت کنم و ديدگاهم را بهتر و مفصل تر تبيين کنم.
گفتني است پس از اين گفتگو اولين جلسه هسته اوليه جبهه اعتدال تشکيل شده است . ظاهرا افراد کار آمد و فعالي از ستاد انتخاباتي هاشمي رفسنجاني براي اين امر در نظر گرفته شده اند. نخستين جلسه با حضور 5 نفر برگزار شده و براي آغاز کار جمعي 10 نفره از چهره هاي فعال ستاد با گرايش هاي سياسي مختلف در نظر گرفته شده اند. به نظر مي رسد پس از انسجام بيشتر اين جمع و تصويب اساسنامه چهره هاي مختلف سياسي از جناح متفاوت براي فعاليت در اين جبهه دعوت خواهند شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هاشمي رفسنجاني پيش از اين تاکيد کرده بود که براي جلوگيري از افراطي گري پا به عرصه اتخابات گذاشته است . وي پس ار اعلام نتايج انتخابات نيز تصريح کرد که براي پيگري اهداف مورد نظر خود جبهه اعتدال اسلامي را تشکيل خواهد داد. هاشمي رفسنجاني حرکات افراطي و تند روي را به زيان نظام ، انقلاب و مردم مي داند و معتقد است براي پيشرفت و سازندگي کشور بايستي در مقابل افراطي گري و ماجراجويي هاي داخلي و بين المللي به سمت اعتدال و ميانه روي در روشها روي آورد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تاکيد هاشمي بر تسريع در تشکيل جبهه اعتدال اسلامي، هاتف' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016