دوشنبه 28 آذر 1384

دبيركل موتلفه: اصولگرايان انتقادات از دولت را رسانه‌اي نكنند، ايرنا

تهران ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۹/۲۸‬

"محمد نبي حبيبي" دبيركل حزب موتلفه اسلامي گفت : اين كه بگوييم دولت نهم خطا نمي‌كند، نادرست است. اصولگرايان بايد كارهاي خوب دولت را تاييدكنند، ولي مراقب باشند كه انتقاداتشان از اين دولت، رسانه‌اي نشود.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومي حزب موتلفه، وي در نشستي با دبيران اين تشكل در استانها و شهرستانها، با اشاره به برنامه‌هاي اين حزب براي انتخابات آتي گفت كه حزب موتلفه "حمايت از اصول نظام و حاكميت به عنوان بازوي نظام و ولايت فقيه" را در دستور كار خود دارد و معتقد است كه رعايت اصول با جذب راي مردم منافاتي ندارد.

وي مسئولان اين تشكل در استانها و شهرستانها را به فعال شدن در چند انتخابات آتي فراخواند.


** بادامچيان : ما حزب قدرت نيستيم
بادامچيان قائم مقام حزب موتلفه نيز گفت: ماحزب قدرت نيستيم. ما قدرت را وسيله‌اي براي خدمت مي‌دانيم و اگر در راه رسيدن به اين قدرت كوتاهي كنيم، گناه كرده ايم.

وي اظهارداشت:البته نبايد به گونه‌اي كار شود كه شعارهاي مردمي و رجايي گونه داده شود، ولي فقط با يك گروه خاص كار كنيم.

قائم مقام حزب موتلفه به تحليل نشريه اشپيگل از سخنان احمدي نژاد اشاره كرد و گفت: اشپيگل نوشته است اگر اظهارات احمدي نژاد درباره اسرائيل را بيطرفانه بدانيم هم نجات يك سرزمين تاريخي است و هم به نفع همه طرفهاست. در شرايطي كه فلسطينيان تاوان گناه يهوديان را پس مي‌دهند اگرچيزي به نام عدالت تاريخ وجود داشته باشد، بايد دولت يهودي جاي ديگري تشكيل مي‌شد،نه در فلسطين.


**ترقي: ارتقاي ضريب امنيت ملي از اهداف استراتژيك نظام است حميدرضا ترقي رييس مركز سياسي حزب موتلفه نيزآرايش گروههاي سياسي در كشور را تحليل و ارتقاي ضريب امنيت ملي را يكي از اهداف استراتژيك نظام در شرايط كنوني عنوان كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در همين زمينه، تهديد زدايي از نظام را ضروري خواند و كاركرد مثبت احزاب در اين مورد را يادآور شد.

رييس مركز سياسي حزب موتلفه گفت:فساد سياسي،زمينه حزب گريزي را در جامعه بوجود مي‌آورد و كاستن فساد سياسي در سالم‌سازي رقابتها موثر است.

به گفته ترقي " امروز بعضي كساني كه پرچم ضرورت تحزب را بلند كرده‌اند، خودشان با ايجاد فساد سياسي ، مردم را حزب گريز كرده اند".

وي همچنين بر "تقويت دين باوري و آميختگي شديد دين و سياست" تاكيد كرد.

ترقي درباره نحوه كمك احزاب به‌ارتقاي امنيت ملي گفت: اگر احزاب رقابت سالم را در كنار وحدت ملي داشته باشند، به منازعات بي‌فايده دامن نزنند، مردم را خسته نكنند و منافع گروهي را به منافع ملي ترجيح ندهند، كمك شاياني به ارتقاي امنيت ملي كرده اند.

رييس مركز سياسي حزب موتلفه در بخش ديگري از سخنان خود عملكرد دولت نهم را مثبت ارزيابي كرد و گفت: البته امروز ارتباط ارگانيكي بين احزاب ودولت وجود ندارد و بايد با بازسازي ساختارسياسي جامعه و احزاب، اين رابطه تقويت شود.


**عسگراولادي: اسلاميت و جمهوريت نظام بايد حفظ شود
در ادامه اين نشست، حبيب الله عسگرداولادي عضو شوراي مركزي اين حزب و رييس جبهه پيروان خط امام و رهبري بر حفظ اسلاميت و جمهوريت نظام تاكيد كرد وچگونگي حضور در شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب و جبهه پيروان خط امام و رهبري را شامل بازنگري در اين زمينه دانست.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دبيركل موتلفه: اصولگرايان انتقادات از دولت را رسانه‌اي نكنند، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016