پنجشنبه 18 خرداد 1385

مصاحبه راديو صدای آمريکا با خسرو کردپور روزنامه نگار دررابطه با محدوديت های اعمال شده بر فعالان مطبوعاتی در کرمانشاه

- آقای کردپور لطفاَ ما را درجريان جزييات محدوديت های اعمال شده بر فعالان مطبوعاتی و دانشجويی در کرمانشاه قرار دهيد.

بايد خدمت شنوندگان گرامی عرض کنم آقای شهسوار بسطامی مدير مسئول نشريه نوای وقت چاپ کرمانشاه برای چندمين باربه دادگاه احضار شد. در گفتگويی که با آقای علی محمد اسلامپورسر دبير نشريه نوای وقت چاپ کرمانشاه داشتم وی ضمن تا ييد اين خبر اظهار داشتند : اين بار علت رفتن به دادگاه ، شکايتی است که دکتر اللهياری ، از نشریه نوای وقت داشته است . وی افزود : علت اين شکايت ، چاپ بيانیه يکی از احزاب کرمانشاهی درباره عملکرد اين نماينده بوده است .

اسلام پور با ذکر اين نکته که اللهياری يک نامزد شبه اصلاح طلب بود که با رأی اصلاح طلبان دوم خردادی به مجلس ششم راه يافت، ادامه داد : در صورت عدم صرف نظر دکتر اللهياری از شکايت خود ، مدارک مستندی را عليه ايشان رو خواهد کرد و مردم کرمانشاه را از بعضی قضايا مطلع خواهد نمود.

گفتنی است که آقای شهسوار بسطامی مدير مسئول هفته نامه نوای وقت چندی پيش نيز به علت شکايات متعدد ديگری ، يک شب را دربازداشت بسربرد و با قرار ۵۰ ميليون ريالی آزاد شد .

همچنين سايت کرمانشاه امروز وابسته به حزب توسعه کرمانشاه در چند روز گذشته فيلتر شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

و در ادامه بازداشت فعالان دانشجوئی ، دوتن ازدانشجويان دانشگاه رازی کرمانشاه به نام های محسن الموتی ومهدی حسن زاده روزچهارشنبه گذشته بازداشت و به زندان ديزل آباد کرمانشاه منتقل شدند . شايان ذکر است که مهدی حسن زاده مدير مسئول نشریه توقيف شده عبور دانشگاه رازی کرمانشاه و محسن الموتی مدير مسئول نشریه دانشجوئی بشارت می باشد ، که تلاش خانواده های نامبردگان و دانشجويان دانشگاه رازی برای آزادی اين افراد به قيد وثيقه تا کنون به نتيجه نرسيده است .

Copyright: gooya.com 2016