پنجشنبه 20 اردیبهشت 1386

۱۲ غواص دستگير شده در آب‌های بين‌المللی آزاد شدند، ايلنا

بوشهر- خبرگزاری کار ايران

رييس نمايندگی وزارت امور خارجه در بوشهر گفت: روز گذشته، ۱۲ غواص دستگير شده در آب‌های بين‌المللی، آزاد شدند.
سيدعبدالرضا بلادی، در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری ايلنا در خصوص وضعيت ۱۲ غواص دستگير شده و آزادی آن‌ها، گفت: بالاترين وظيفه اجرای خدمت است و تا آنجا که مربوط به حيطه‌ی کاری ما می‌شود، هميشه انجام داده و می‌دهيم.
وی افزود: آنچه خبرگزاری ايسنا به نقل قول از ما نوشته‌، مصاحبه نبوده و فقط سؤالی در خصوص غرق شدن کشتی و دستگيری ۱۲ غواص بوده که ما نيز تأکيد کرده و اطمينان داديم که پيگيری‌های لازم در حال انجام است.
اين مقام مسوول اظهار داشت: هر نوع اقدام قانونی نيازمند زمان است و حال اگر مديرعامل شرکت غواصی صدف سفيد خارگ به هر علت عجله دارند، به احساسات ايشان بازمی‌گردد و البته احساسات و عواطف هرکس محترم است.
رييس نمايندگی وزارت امور خارجه در بوشهر يادآور شد: به مردم استان بوشهر اطمينان می‌دهيم که هرگاه و در هر لحظه از ۲۴ ساعت شبانه‌روز و بدون توجه به تعطيلات رسمی، هرگونه مشکلی که به نوعی مرتبط با نمايندگی وزارت امور خارجه شود، از قبيل اعطای مجوز رواديد و کنترل مرزهای هوايی و دريايی بين‌المللی استان بوشهر و اموراتی مشابه آنچه که الان در مورد اين شناور پيش آمده، با کمال ميل و از روی علاقه، حاضر به انجام وظيفه و خدمت بوده و هستيم و از کار و خدمت برای نظام الهی نه تنها خسته نمی‌شويم، بلکه خود را سرباز نظام می‌دانيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بلادی گفت: مژده من به شما، آزادی ۱۲ غواص دستگير شده در آب‌های بين‌المللی است که عصر روز گذشته با تلاش‌های به عمل آمده آزاد شدند و خوشحاليم که آنچه وعده شد، سريع‌تر از انتظار به مرحله عمل رسيد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به '۱۲ غواص دستگير شده در آب‌های بين‌المللی آزاد شدند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016