جمعه 3 خرداد 1387

رييس کل دادگستری فارس: ارسال پرونده انفجار در شيراز به ديوان عالی کشور، ايسنا

رييس کل دادگستری فارس از ارسال پرونده انفجار حسينيه سيد الشهدا به ديوان عالی کشور خبر داد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه فارس، احمد سياوش پور گفت: اين پرونده دارای تعداد زيادی متهم است که برخی در تهران و برخی در شيراز بازداشت هستند و با توجه به ابعاد مهم پرونده و اين‌که موضوع دامنه وسيعی در استان‌های مختلف کشور دارد، پرونده بنا به پيشنهاد دادستان کل کشور به ديوانعالی کشور ارسال شد تا در صورت موافقت، پيشنهاد احاله امر رسيدگی بطور متمرکز در کشور انجام پذيرد.

وی گفت: اين موضوع منوط به تصميم ديوان عالی کشور خواهد بود و اين تصميم بنا به مصالح نظام و در راستای قوانين جاری کشور اتخاذ خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سياوش پور گفت: پرونده متشکله در شيراز ۱۳۶۱ صفحه است که حاوی تحقيقات از متهمان و بررسی صحنه جرم و تحقيقات اطلاعاتی و امنيتی است.متهمان دستگير شده نيز تحويل مقامات قضايی تهران خواهند شد.

رييس کل دادگستری استان فارس بيان داشت: انشاءالله با تکميل تحقيقات، جمع آوری کامل دلائل و روشن شدن ابعاد وسيع فتنه با رعايت تشريفات قانونی، مرتکبان به سزای اعمال غيرانسانی خود خواهند رسيد و از طريق مسوولان قضايی کشور در رابطه با کشورهای بيگانه‌ای که در اين موضوع مداخلاتی را از نظر حمايت تروريست‌ها داشته‌اند در مراجع ذيصلاح بين المللی طرح دعوی خواهد شد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رييس کل دادگستری فارس: ارسال پرونده انفجار در شيراز به ديوان عالی کشور، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016