شنبه 8 تیر 1387

اميدواری دو مقام مسوول نسبت به آزادی گروگان های حادثه سراوان، ايسنا


بروجردی: موضوع از همه مجاری پيگيری می‌شود
ده‌مرده:اميدواريم اخبار شهادت دو گروگان صحت نداشته باشد

استاندار سيستان و بلوچستان اظهار اميدواری کرد که اخبار مربوط به شهادت دو مامور نيروی انتظامی از سوی گروگان‌گيران صحت نداشته باشد.

« حبيب‌الله ده مرده» در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا افزود: مطابق تجربه سنوات گذشته، از سوی گروگان‌گيران مواردی مبنی بر قتل گروگان‌ها اعلام شده است که معلوم نيست صحت داشته باشد؛ اما اميدوارم خبر کشته شدن دو نفر از افراد نيروی انتظامی گروگان گرفته شده در پاسگاه سراوان صحت نداشته باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی هم‌چنين گفت که برای آزادی ۱۶ مامور نيروی انتظامی که چندی پيش از سوی اشرار به گروگان گرفته شده‌اند، تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

ده مرده با اظهاراميدواری به بازگشت اين افراد به کانون خانوداه‌هايشان گفت: تجربه گذشته ما اين را نشان می‌دهد.

هم‌چنين رييس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس درباره وضعيت ۱۶ مامور به گروگان گرفته شده گفت: بر اساس استفساری که کميسيون از مراجع ذيربط کرده مشخص نيست واقعا دو نفر از آنها کشته شده‌اند يا نه؛ چون چهره‌هايی که در فيلم مربوطه پخش کرده‌اند واضح و روشن نبوده است.

علاءالدين بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا افزود: آن‌ها تبعات اين اقدامات را خوب می‌دانند.

وی با تاکيد بر اين که خبر منتشرشده لزوما صحيح نيست، افزود: ما از کانال وزارت خارجه، وزارت اطلاعات و سفارت خانه و مجراهای ديگر که ارتباطات رسمی با مراجع ذيربط پاکستان وجود دارد، اقدام کرده‌ايم، و در اتفاقات قبلی که افراد آزاد شدند محصول اين اقدامات است.

وی در پايان اظهار اميدواری کرد گروگان‌های يادشده به زودی آزاد شوند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اميدواری دو مقام مسوول نسبت به آزادی گروگان های حادثه سراوان، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016