چهارشنبه 19 تیر 1387

افزايش تعداد دانشجويان بازداشت شده در مشهد: سه دانشجوی ديگر بازداشت شده اند، اميرکبير

خبرنامه اميرکبير - در حاليکه تاکنون بازداشت ۵ نفر از دانشجويان در آستانه روز ۱۸ تير در مشهد تاييد شده است، خبر بازداشت ۳ دانشجوی ديگر در عصر روز ۱۷ تير در مشهد گزارش شد. امير سرابی، مجتبی عمادپور و بيات نيز همراه با ديگر دانشجويان بازداشت شده اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

امير سرابی دبير انجمن اسلامی دانشگاه دامغان، مجتبی عمادپور عضو انجمن اسلامی اين دانشگاه و بيات سه نفری هستند که بازداشت شده اند و مانند ديگر دانشجويان هيچ اطلاعی از وضعيت و محل نگهداری آنان در دسترس نيست.

پيش از اين خبر بازداشت علی قلی زداه، علی صابری، اشکان آرشيان، رضا عرب و مهدی قدسی در آستانه روز ۱۸ تير منتشر شده بود. در هفته گذشته نيز ۵ دانشجوی ديگر،. توحيد دولتشناس، محمد زراعتی، فرزاد حسن زاده، سجاد رجبی و محمد ميزبان در مشهد بازداشت شده بودند.

با بازداشت سرابی، عمادپور و بيات تعداد دانشجويان بازداشتی طی يک هفته گذشته در مشهد به ۱۳ نفر می رسد. در تهران نيز طی روزهای گذشته ۳ دانشجو بازداشت شدند. مجيد اسدی، دانشجوی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبايی، مهدی خدايی و سلمان سيما، از فعالين دانشجويی دانشگاه آزاد، دانشجويانی هستند که در تهران بازداشت شده اند.

Copyright: gooya.com 2016