سه شنبه 8 مرداد 1387

عيسی سحرخيز: شروط مطرح‌‏شده برای حضور نوری در انتخابات نظر شخصی من بود، ايلنا


تهران- خبرگزاری کار ايران

عيسی سحرخيز گفت که اخبار منتشرشده در خصوص شروط اعلام‌‏شده از سوی عبدالله نوری برای حضور در انتخابات، بر اساس شنيده‌‏های شخصی‌‏اش بوده است.
عيسی سحرخيز،‌‏ فعال سياسی در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا" با اشاره به مصاحبه هفته گذشته‌‏اش با يکی از سايت‌‏های خبری و نام بردن از برخی چهره‌‏های سياسی برای حضور در انتخابات رياست‌‏جمهوری آينده، گفت: در مصاحبه‌‏ای که با يکی از سايت‌‏های خبری انجام دادم، با ترسيم چيدمان سياسی کشور و نگاه احزاب و گروه‌‏ها به انتخابات رياست‌‏جمهوری آينده و نامزدهای احتمالی دو جبهه اصلی، از عبدالله نوری هم با توجه به حرف و حديث‌‏هايی که وجود دارد، به عنوان يک گزينه احتمالی برای کانديداتوری در انتخابات رياست‌‏جمهوری نام بردم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی افزود: اين تحليل من به معنای نظر شخصی عبدالله نوری يا تاييد وی برای حضور در انتخابات نيست زيرا اين‌‏گونه اخبار در مورد ساير کانديداهای احتمالی نيز وجود دارد که البته هنوز مورد تاييد خود اين افراد قرار نگرفته است.
اين روزنامه‌‏نگار با اشاره به فضای خودسانسوری در جامعه سياسی و رسانه‌‏ای کشور، اظهار داشت: به دليل نبود رسانه‌‏های مستقل در کشور و فضای سانسور حاکم بر رسانه‌‏ها، امکان بيان صريح برخی صحبت‌‏ها وجود ندارد و به همين دليل رسانه شايعه پرطرفدارترين رسانه است که مردم به آن توجه می‌‏کنند.
وی در ادمه تاکيد کرد: شروطی که من در خصوص حضور احتمالی عبدالله نوری در انتخابات مطرح کردم، بر اساس شنيده‌‏هايی است که از منابعی که به نظر خودم موثق بوده است، اعلام کردم و نظر شخص وی نبوده است.
سحرخيز با اشاره به اينکه عبدالله نوری از معدود افرادی است که می‌‏تواند اجماع اصلاح‌‏طلبان را شکل دهد، گفت: در صورت عدم حضور خاتمی در انتخابات، عبدالله نوری از معدود افرادی است که می‌‏تواند اجماع اصلاح‌‏طلبان را شکل دهد و همين‌‏طور اکثريتی از جمعيت خاموش کشور را که بعد از دوران اصلاحات در انتخابات شرکت نمی‌‏کردند، برای مشارکت در انتخابات تشويق می‌‏کنند و از سوی ديگر مورد حمايت شخصيت‌‏های نادر سياسی-مذهبی قرار می‌‏گيرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عيسی سحرخيز: شروط مطرح‌‏شده برای حضور نوری در انتخابات نظر شخصی من بود، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016