دوشنبه 27 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد: عده‌ای مترصد ايجاد فاصله بين دولت و مجلس هستند، ايسنا

ـ حرف‌های بی‌ربط اين عده‌ تاثيری در روابط برادرانه و اصولی ما ندارد

رييس‌جمهور با اشاره به اين‌که " مجلس و دولت بايد در فضای صميمی و همراه و همدل در خدمت مردم باشند" گفت: شايعات و حرف‌های بی‌ربط عده‌ای تاثيری در روابط برادرانه و اصولی مجلس و دولت نخواهد داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) دکتر محمود احمدی‌نژاد صبح روز دوشنبه قبل از عزيمت به اروميه برای افتتاح پروژه پل ميان گذر درياچه اروميه در گفت‌وگويی با بيان اين‌که " جمهوری اسلامی ايران، کشوری آزاد است و هرکس می‌تواند آزادانه نقد و نظرات خود را مطرح کند" تاکيد کرد: عده ای در گوشه و کنار مترصد اين هستند که بين دولت و مجلس فاصله ايجاد کنند اما دولت و مجلس دو رکن مهم و اساسی در قانون اساسی هستند و کسی نمی‌تواند به روابط دوستانه و برادرانه دو قوه مهم در قانون اساسی خدشه‌ای وارد کند.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی جايگاه رفيعی در پيگيری امور، ترسيم خطوط اصلی ـ که در قانون اساسی آمده است و به تعبيری ريل گذاری حرکت کشور را تنظيم می‌کنند ـ دارد.

رييس‌جمهور که با واحد مرکزی خبر گفت‌وگو می‌کرد، تصريح کرد: دولت و مجلس بايد با تفاهم امور کشور را جلو ببرند.





















Copyright: gooya.com 2016