دوشنبه 27 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جمعه، مراسم بزرگداشت سالگرد قتل داريوش و پروانه فروهر

مراسم دهمين سالگرد قتل داريوش و پروانه فروهر روز جمعه اول آذر ماه ۱۳۸۷ برگزار می‌شود.
پرستو فروهر فرزند داريوش و پروانه فروهر با اشاره به دهمين سالگرد به قتل رساندن پدر و مادرش گفت که اين مراسم روز جمعه در منزل آنان و از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اين اساس پرستو فروهر از جانب خود و برادرش آرش فروهر از مردم ايران برای شرکت در مراسم بزرگداشت داريوش فروهر، رهبر فقيد حزب ملت ايران و همسرش پروانه فروهر دعوت کرد.
داريوش و پروانه فروهر آذر ماه ۱۳۷۷ در جريان قتل‌های زنجيره‌ای در منزل مسکونی خود کشته شدند. در آن سال محمد مختاری و محمد جعفر پوينده نويسندگان عضو کانون نويسندگان ايران نيز به قتل رسيدند. پس از آنکه اين قتل‌ها افشا و گفته شد که بخشی از نيروهای خودسر در وزارت اطلاعات اين اعمال را انجام داده‌اند پرونده مرگ مجيد شريف و پيروز دوانی نيز در کنار پرونده قتل‌های زنجيره‌ای آذر ماه ۱۳۷۷ قرار گرفت.
برگزاری مراسم بزرگداشت اين مقتولان در سه سال گذشته با ممانعت همراه بوده است اما فرزندان داريوش و پروانه فروهر اميدوارند که امسال بتوانند برای پدر و مادرشان در منزل شخصی آنها مراسمی را برگزار کنند.
به اين ترتيب براساس آگهی پرستو و آرش فروهر که در روزنامه اطلاعات روز دوشنبه ۲۷ آبان ماه ۱۳۸۷ درج شده است اين مراسم در منزل داريوش و پروانه فروهر واقع در خيابان سعدی جنوبی، خيابان هدايت، کوچه شهيد مرادزاده، پلاک ۲۲ برگزار می شود.





















Copyright: gooya.com 2016