چهارشنبه 29 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دو خواننده محلی در کردستان به اتهام تبليغ عيله نظام محاکمه می شوند، شارنيوز

دو تن از خوانندگان محلی به دليل برگزاری مراسم يادبود برای يک خواننده وابسته به گروه های مخالف جمهوری اسلامی و به اتهام تبليغ عليه نظام مورد محاکمه قرار می گيرند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خبرنگار شارنيوز گزارش می دهد سيد علی حسينی و محمد ظريفيان در ماه مبارک رمضان اقدام به برپايی مراسمی در روستای “کاريزه” سقز نمودند و با الصاق عکس های بزرگ اين خواننده متوفی،در مدح و ستايش وی ترانه خوانی کردند.در اين مراسم حدود ۳۰۰ نفر از ساکنان منطقه حاضر بودند و برگزارکنندگان توسط تيپ شهيد کاوه سپاه سقز دستگير و به مراجع قانونی تحويل داده شدند.
لقمان رايزن وکيل مدافع اين دو متهم در گفتگو با شارنيوز اظهار داشت”هرچند در مجرمانه بودن عمل اين افراد ترديدی وجود ندارد اما موکلان بنده متوجه وجه مجرمانه عمل خود نبوده و سوء نيت مجرمانه ای هم نداشته اند که مبنای دفاع بنده هم در جلسه دادگاه همين مسئله خواهد بود”.
وفق ماده ۵۰۰ قانون مجازات اسلامی،مجازات جرم مزبور ۳ ماه الی يک سال حبس می باشد.





















Copyright: gooya.com 2016